Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor forlader de besøgende min webshop uden at købe noget ?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DD-Trading.

Som mange andre også er inde på, synes jeg også din webshop kunne bruge et løft.
- Både hvad der gælder troværdighed, design generelt og produktudvalg.

Desuden tror jeg der er mange der bliver forvirret, når de nå til din checkout side - Alt for mange steps, man skal igennem, og desuden kan PayPal også spille en faktor.

Hvis jeg var dig, vil jeg overveje at få lavet et nyt design, evt. en anden version af dit logo, undgå at både bruge centreret og venstre stillet tekst i en boks. Gøre mere ud af designet på produktkataloget og produktvisning.

Når det var gjort ville jeg lave en onestep check out, så man skulle udfylde faktura og leverings informationer på en side, og hvis det var muligt, at gøre det sådan at man ikke skal logge ind eller oprette bruger på PayPal - kun betale!

Det er nemmere sagt end gjort, at du "bare" skal starte eller få en til at lave et nyt design, men jeg tror simpelthen det er det der er vejen frem.
- Desuden er der ikke meget design over din shop, da det er standard skabalon fra PrestaShop, men lad nu det ligge.

Er i hvertfald sikker på hvis du gør mere ved produktvisningen og implementere onestep checkout, så tror jeg helt sikkert det hjælper.

Held og lykke med det, og hvis du har brug for en designer, er du velkommen til at give mig et kald og sende mig en mail Smile

Hav en dejlig dag,

Venlig hilsen
Nils 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 14:20

Jeg får måske brug for hjælp, så send mig en PM

P.f.tak

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:54

Det er kun een, der har nænvt det .... men du skal ind og kigge på din bounce rate. Det er meget mere sigende end nogle af de forslag, der kommer her. Du kan direkte i Google Analytics gå ind og se, hvor folk falder fra på dit site, hvis du har sat GA ordentligt op :) Det er fantastisk tool, hvis man bruger det rigtigt. Husk også at sætte Webmaster Tool op samtidig med. 

Held og lykke 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:36

maria_schmidt:
du skal ind og kigge på din bounce rate. Det er meget mere sigende end nogle af de forslag, der kommer her.

Ej da! - man behøver på ingen måde at tjekke Google Analytics for at se hvad der er galt med denne her shop, for det skriger da til himlen. Google Analytics er et suverænt redskab til optimering, men det kan på ingen måde erstatte virkelige menneskers oplevelse og vurdering af en webshop. Godt nok er Google dygtige, meeeeen Wink

Trådstarter har fået rigtig god respons, til sin 4-varers-shop - og masser af konstruktive forslag til forbedringer - og har taget godt imod dem. Når de er implementeret, OG der er kommet flere besøgende på shoppen kan han begynde at kigge i Google Analytics.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:58

Morten Reitoft:
Det er af selvsamme årsag at jeg så mange gange her på Amino har fået ørene i maskinen, fordi jeg udtaler mig negativt/kritisk om SEO. Der er naturligvis ikke noget galt i at optimere sin online markedsføring, men problemet er at hvis jeg f.eks. blev "lokket" ind på dit site, fordi jeg havde skrevet "airmouse"

SEO har intet med online markedsføring at gøre, men handler om at optimere og målrette sit indhold, og sørge for at fange de kunder som søger efter lige nøjagtigt dét produkt som man sælger. Resultaterne af SEO optimering, ses i de almindelige (organiske) søgeresultatsider og ikke som reklamer eller annoncer.

Så måske er det dén lille misforståelse, som er årsag til at  du har fået ørerne i maskinen ;) (jeg er ikke SEO-mand, så det er altså ikke noget jeg skriver fordi jeg føler mig ramt). Måske du forveksler det med SEM som er annoncering via søgemaskiner, fx med Adwords.

Når dét så er sagt, så er jeg enig i, at SEO-kortet (og SEM-kortet) ofte trækkes for hurtigt i disse tråde. Jeg har gang på gang været vidne til, at en shopejer med en forfærdeligt designet shop, anbefales at udøve SEO eller sågar smide penge efter en Adwordskampagne, for at få flere kunder, og dét vil jeg give dig helt ret i, er en utrolig dårlig idé og spild af tid og penge. Man bør selvfølgelig sikre sig, at brugervenlighed og troværdighed er i top, inden man kaster med penge.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)