Hej DD-Trading. Som mange andre også er inde på, synes jeg også din webshop kunne bruge et løft. Desuden tror jeg der er mange der bliver forvirret, når de nå til din checkout side - Alt for mange steps, man skal igennem, og desuden kan PayPal også spille en faktor. Hvis jeg var dig, vil jeg overveje at få lavet et nyt design, evt. en anden version af dit logo, undgå at både bruge centreret og venstre stillet tekst i en boks. Gøre mere ud af designet på produktkataloget og produktvisning. Når det var gjort ville jeg lave en onestep check out, så man skulle udfylde faktura og leverings informationer på en side, og hvis det var muligt, at gøre det sådan at man ikke skal logge ind eller oprette bruger på PayPal - kun betale! Det er nemmere sagt end gjort, at du "bare" skal starte eller få en til at lave et nyt design, men jeg tror simpelthen det er det der er vejen frem. Er i hvertfald sikker på hvis du gør mere ved produktvisningen og implementere onestep checkout, så tror jeg helt sikkert det hjælper. Held og lykke med det, og hvis du har brug for en designer, er du velkommen til at give mig et kald og sende mig en mail
Venlig hilsen |
Jeg får måske brug for hjælp, så send mig en PM
P.f.tak