Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

virksomhedskonto

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Jørgensen:

Hej Lars

En ide omkring en bank i dagens Danmark på erhverssiden skulle være gratis er urealistisk, når du heller ikke privat har muligheden for dette. Nu er jeg i dag en glad og tilfreds kunde i Danske Bank som jeg betaler et mindre beløb for hvert kvartal, mener det omkring 500,-, men man får jo en reel rådgivning med i købet har en erfaren og dygtig bankrådgiver, og hvis jeg personligt skulle fakturerer en time var til 900 i timen, så mener bestemt det er penge der hver at ofre, samt det jo er en nødvendighed for din virksomhed.

De bedste hilsner
Kasper

 

Hej Kasper,

så ligger du jo heller ikke så langt fra de 3000, kan man sige.. jeg overvejer om jeg skal gøre det. Det er min bank på forhånd, så det ville være det nemmeste.

Jeg ved bare ikke om det er en standard listepris eller om det er noget, han slynger ud på baggrund af min historik i banken..

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Nej det er nogenlunde samme pris jo, dog tror jeg ikke du får lov til at få en anden bank end den du har privat hvis det er et I/S eller enkeltmandsvirksomhed du skal stifte. Så nok ikke et valg du har.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Jørgensen:

Hej Lars

Nej det er nogenlunde samme pris jo, dog tror jeg ikke du får lov til at få en anden bank end den du har privat hvis det er et I/S eller enkeltmandsvirksomhed du skal stifte. Så nok ikke et valg du har.

 

Hvorfor får man ikke lov til det? Af hvem?

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg kan orientere om, at vi ikke betaler noget for vores virksomhedskonto hos Nordea. Om det er standard ved jeg ikke, men det har aldrig været på tale, at vi skulle betale noget gebyr for den eller de kreditkort, vi har tilknyttet. Jeg er dog kunde i banken med lønkonto og boliglån, så det kan selvfølgelig spille ind.

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er banken der som regel kræver dette, og det er nok så du ikke bare overfører alt fra din virksomhedskonto til din private som er i en anden bank hvor de jo så ikke har glæde af det.

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)