Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få utallige unikke besøg, shares & likes på din site, ”gratis”...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Man skal ikke stikke næsen ret lang frem her på Amino, inden man får på nakken Big Smile

Nye ideer og tiltag, der falder udenfor de traditionelle Amino rammer, dur bare heller ikke. Det er set massevis af gange.

Eksempelvis skal alle sider laves i en eller anden gyselig Word Press template, som eksempelvis Lennart Poulsens hjemmeside, ellers dur de ikke.

Men Word Press er jo nem for dem der ikke selv kan kode en hjemmeside.   Wink

Os så kunne man jo sætte sig ind i sagen, inden man udtaler sig. Det drejer sig ikke om likes og shares, det er bare en mulighed.

Det sagen drejer sig om er, at få nye besøgende, der grundet spørgsmål i en skattejagt, gennemsøger ens hjemmeside.

Men lad os nu se, ideen er ny, og enig, vi skal have den tilpasset, men hvem ved, når man får øjnene op for de muligheder det indebærer, kommer der måske gang i sagerne. Tilmeldingen går stille og rolig, og vi starter snart de første skatte-jagter.

For øvrigt lige et link her, som beskriver Janteloven, hvilke ofte er relevant her på Ammino: http://da.wikipedia.org/wiki/Janteloven

mvh. /vindskat.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 19:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er da ked af, at du tager sådan på vej - men lad mig gerne uddybe.

- Du bruger ordet skat 28 gange ud af 200ish ord. Det ser sygeligt spam-agtigt ud og er med til at tænde flere advarselslamper.

- Hvad i alverden handler siden om? Jeg har ingen anelse om, hvad vindskat er. Der mangler rigtig mange informationer, som man tilsyneladende først må få, når man registrerer sig. Det giver ikke ligefrem den store lyst til at melde sig ind.

- Du kan angribe mig så meget, du har lyst, men siden er altså gyselig. På din "info" side er teksten svært læsbart, hvad er idéen med en enkelt mønt i baggrunden, skattekisten er dårlig fritskrabet, det andet billede passer slet ikke ind på grund af baggrunden, den blå tekst på mønterne er tydeligt uprofessionelle.... Og sådan fortsætter det.

- Der er mange stavefejl, som igen ikke indgyder troværdighed. Flere steder er det også som om, at du har glemt at skrive videre, men bare er stoppet.

- Jeg mangler en kontakt side. Specielt når siden ser så utroværdig ud, skal det være noget af det letteste at finde frem til. Du skriver også "vi" - er der andre end dig?

- Jeg er forøvrigt heller ikke sikker på, at gevinsten rent faktisk er skattefri, men da jeg ikke er 100% på det, går jeg ud fra, at du har undersøgt det til bunds.

Jeg skal ikke gøre mig klog på konceptet, da jeg - som andre - ikke har den fjerneste idé om, hvad det går ud på.

Men sådan som du forklarede det, gætter jeg på at tilfældige personer kan vinde en dusør, ved at klare opgaver på sin hjemmeside. Og det er så her jeg stiller mig kritisk i forhold til værdien.

Uanset om vi snakker Facebook eller hjemmeside skal de besøgende være RELEVANTE. Hvad nytter det at få 100 besøg på sin blog eller webshop, hvis de udelukkende er der for at få en præmie?

Jeg er personligt træt af, at folk bare kaster janteloven op. Det er lidt så brugt som "jeg er bare mig selv, og hvis i ikke kan lide det, er det ikke mit problem". Det er fedt, at du prøver at lave noget, men når du opretter en tråd om din nye side og efterfølgende bumper den, må du altså også kunne tage den respons, du får.

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lennart Poulsen, hvorfor deltager man egentlig i en tråd som ikke har ens egen interesse med imbecile kommentarer.

Dernæst kommenterer man såvel stave som formuleringsfejl. ???

På Lennart Poulsen`s hjemmeside kan man også finde såvel formuleringsfejl samt elementære stavefejl og andre indlysende angivelser som måske skaber tvivl, og et gyselig design, især baggrunden.

Og ja Lennart, vi er vi, og ikke kun jeg, vi har bl.a. portalen byggerisiden.dk , hvor du også er velkommen med konstruktiv kritik.

CecilieG kommenterede også design, og dette undrer os? Hvad laver de sten i baggrunden på din side? Er du murer?

Jamen dog, vi kommer med en ny ide, og straks er janteloven gældende, i stedet for at i alle afprøver dette tilbud som er gratis for Amino brugere....

Hvad er risikoen for en gratis tilmelding uden forbindende som vi oplyser....

Straffen er bål og brand som heksene i 1492 eller måske er straffen, at kigge på Lennart Pouelsen´s hjemmeside i ti minutter.

Forøvrigt tak for fem stjerner for tidligere indlæg Wink

mvh

vindskat.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 02:48

Mit svar kommer udelukkende, fordi du ønskede opmærksomheden omkring din side. Såfremt du ikke ønsker feedbacken, bør du måske lade være med at bumpe din tråd med en "hvor er alle sammen" kommentar.

Hvis jeg vil have feedback på en af mine hjemmesider (ved ikke, hvilken du har kigget på) skal jeg nok lave en tråd.

Og så tager jeg det til mig i stedet for at råbe jantelov som en fornærmet teenager, med det samme folk kommer med kritik.

Forøvrigt relativt dårlig stil af dig at bruge mit fulde navn så mange gange - det er ikke ligefrem fordi din agenda er skjult...

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:40

Jeg ville bare komme med en konstruktiv kritik, kan ikke se hvorfor man nu skal kaste med mudder...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis ingen tilmelder sig dit fantastiske koncept, så ville jeg overveje at lytte til kritikken, istedet for at råbe op om jantelov og bål og brand..

Kan egentlig sagtens følge mange af kritikpunkterne. Hvis du ikke kan påvise den fantastiske effekt, gør det besværligt at forstå og samtidig ikke er villig til at tilpasse din ide til potentielle kunder, så tror jeg, at du står overfor en udfordring.

Anyhow, held og lykke med ideen :-)  Der er ingen tvivl om, at man gerne vil have flere besøgende og at disse udforsker ens hjemmeside med henblik på salg. Så ideen kunne sikkert falde godt ud, hvis den bliver udført anerledes. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 10:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

vindskat.dk:

Lennart Poulsen, hvorfor deltager man egentlig i en tråd som ikke har ens egen interesse med imbecile kommentarer.

Dernæst kommenterer man såvel stave som formuleringsfejl. ???

På Lennart Poulsen`s hjemmeside kan man også finde såvel formuleringsfejl samt elementære stavefejl og andre indlysende angivelser som måske skaber tvivl, og et gyselig design, især baggrunden.

Og ja Lennart, vi er vi, og ikke kun jeg, vi har bl.a. portalen byggerisiden.dk , hvor du også er velkommen med konstruktiv kritik.

CecilieG kommenterede også design, og dette undrer os? Hvad laver de sten i baggrunden på din side? Er du murer?

Jamen dog, vi kommer med en ny ide, og straks er janteloven gældende, i stedet for at i alle afprøver dette tilbud som er gratis for Amino brugere....

Hvad er risikoen for en gratis tilmelding uden forbindende som vi oplyser....

Straffen er bål og brand som heksene i 1492 eller måske er straffen, at kigge på Lennart Pouelsen´s hjemmeside i ti minutter.

Forøvrigt tak for fem stjerner for tidligere indlæg Wink

mvh

vindskat.dk

Tag kritikken til dig som en mand i stedet for at blive pigesur og kaste med mudder Wink Designet på VindSkat.dk er mildest talt skrækkeligt, og med din indstilling tror jeg næppe, at du får mange deltagere fra Amino. Tænk konceptet ordentligt igennem igen, få nogle andre øjne på det og få en anden til at designe siden for dig.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)