Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få utallige unikke besøg, shares & likes på din site, ”gratis”...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I overskriften er gratis i ”tegn”, fordi det er ikke helt gratis, men næsten...

For at det er optimal, skal du udlove en dusør, eller som vi kalder det en SKAT.

På denne måde kan du få mange unikke besøg, likes samt shares på Facebook o.s.v. Samt SEO optimering og almindelig bredt kendskab til din site herunder linkbuilding med mere.

For at ”sparke” vor hel NYE portal i gang, er vort tilbud derfor følgende:

De første 20 brugere på Amino, der tilmelder sig som skatte-givere, og nogen vi kan godkende, kan ”GRATIS” lave en skattejagt på vindskat.dk.

Normalpris for sådan en kampagne kan du læse alt om, når du er tilmeldt.

Men læs her hvordan:

www.vindskat.dk

I dit evt. indlæg her i tråden skriv dit brugernavn (domænenavn) ,når du har tilmeldt dig vindskat.dk, hvis du vil prøve en skatte-jagt ”GRATIS”

Husk at en tilmelding som skatte-giver er gratis, og uden forbindende.

Og når du er tilmeldt, og godkendt, kan du læse alt om at blive skattegiver.

Håber vor nye, og total anderledes, portal bliver budt velkommen, husk at dele siden med dine venner, så vi kan blive mange brugere på www.vindskat.dk

Venlig hilsen

vindskat.dk

Tilmeldt 28. Jul 13
Skrevet kl. 17:57

Ikke mange indlæg indtil nu Smile

Er man på ferie? Wink

Selvom vi er helt nye (startede i går) er der begyndt at komme tilmeldinger.

Så benyt dig af dette gode tilbud "gratis" Big Smile

mvh

vindskat.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vindskat.dk:
Er man på ferie? Wink
Jeg ved ikke om jeg tror på reinkarnation, men med den lange to-do -liste jeg har, er jeg bare nødt til at satse på det! Nej, jeg har skam været logget på siden 03:30 i morges og har da osse set dit indlæg, men valgte at skøjte forbi, da jeg ikke umiddelbart tændte på det. Nu, hvor du ligefrem trygler om respons, skal jeg da gerne give min, selv om det lyder som gøws fra en sur, gammel mand.

vindskat.dk:
Og når du er tilmeldt, og godkendt, kan du læse alt om at blive skattegiver.

- og

Normalpris for sådan en kampagne kan du læse alt om, når du er tilmeldt.

Selv nu, hvor jeg har læst om hvad det vil sige at være skattegiver, forstår jeg det ikke. Hvad skal jeg give?

vindskat.dk:
På denne måde kan du få mange unikke besøg, likes samt shares på Facebook o.s.v.
Ogeeeeh, hvorfor er det nu liiiige det er så godt? Jeg sælger klassisk musik og spildprocenten vil nærme sig 100.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:24

vindskat @ Og når du er tilmeldt, og godkendt, kan du læse alt om at blive skattegiver....

Lige der tror jeg du går galt i byen, og derfor den ringe respons.

Jeg gider da ikke sidde og bruge tid på en tilmelding, for efterfølgende at finde ud af at det ikke er noget for mig.

Men, måske har jeg misforstået oplæget :)

Held og lykke med det i hvert fald.

Tilmeldt 28. Jul 13
Skrevet kl. 18:25

iVinkel:
Selv nu, hvor jeg har læst om hvad det vil sige at være skattegiver, forstår jeg det ikke. Hvad skal jeg give?

Hvad man udlover i skat er op til en selv, det kunne være klassisk musik, til en værdi af kr.: 500,00 eller ???

iVinkel:
På denne måde kan du få mange unikke besøg, likes samt shares på Facebook o.s.v. Ogeeeeh, hvorfor er det nu liiiige det er så godt? Jeg sælger klassisk musik og spildprocenten vil nærme sig 100.

Måske er nicher som klassisk musik ikke den mest oplagteBig Smile

mvh

vindskat.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 18:40

Det er helt uforståeligt for mig, selv efter have læst jeres information på siden.
Skal alle brugere der finder skatten have præmien? For så bliver det da hurtig dyrt Skype-Surprised

Eller det lodtrækning blandt dem der finder den? For så tror jeg da ikke at nogen vil bruge flere minutter på at være med i et lotteri med meget små vinderchancer?

Er nok bare mig der ikke fatter det, kan I forklare lidt nærmere? Skype-Smile 

Tilmeldt 28. Jul 13
Skrevet kl. 18:44

Jesper Laugesen:

vindskat @ Og når du er tilmeldt, og godkendt, kan du læse alt om at blive skattegiver....

Lige der tror jeg du går galt i byen, og derfor den ringe respons.

Jeg gider da ikke sidde og bruge tid på en tilmelding, for efterfølgende at finde ud af at det ikke er noget for mig.

Men, måske har jeg misforstået oplæget :)

Held og lykke med det i hvert fald.

Tilmelding er et krav, idet alle tekniske forklaringer ligger i et lukket forum, som kun er for skatte givere...

En tilmelding tager maks. et´ minut, er gratis og uforbindende, nemmere kan det ikke blive.

En kampagne for din slikbutik, ville garanteret være en succes, næste alle spiser slik Smile SKAT værdi kr.: 1.000,00 betales i SLIK....Jøsses, der ville være mange deltagere...

Og tak for lykønskningen....

mvh

vindskat.dk

Tilmeldt 28. Jul 13
Skrevet kl. 18:55

Jesper Hansen:
Det er helt uforståeligt for mig, selv efter have læst jeres information på siden

Derfor er der også en teknisk beskrivelse, når man tilmelder sig i et lukket forum for skattegivere.

Jesper Hansen:
Skal alle brugere der finder skatten have præmien? For så bliver det da hurtig dyrt Skype-Surprised

Man udlover kun en skat, værdi mellem kr.: 500,00 til maks 5.000,00, det bestemmer man selv

Jesper Hansen:
Eller det lodtrækning blandt dem der finder den? For så tror jeg da ikke at nogen vil bruge flere minutter på at være med i et lotteri med meget små vinderchancer?

Som det kan ses i den test skattejagt der er lavet, stiller man som skattegiver opgaver, eksempelvis spørgsmål, der bevirker, at skattejægerne gennemsøger skattegiverens hjemmeside, senere måske likes, shares eller hvad man nu finder på, det bestemmer man selv. Dem der svarer forkert eller for sent er ude. Når der er fem tilbage laves en afstemning, der beslutter hvem der skal stemmes UD... Sidste person vinder, Og JO tro mig, mange vil gerne deltage, mange personer elsker sådanne konkurrencer.

Håber det gav lidt forståelse, men prøv en tilmelding, det er som tidligere nævnt gratis og uforbindende.

mvh

vindskat.dk

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Ideen er som sådan god nok, men jeg vil sige at din hjemmeside ser meget upålidelig ud, og jeg ville aldrig tilmelde mig, tror også der er mange andre der også ville se den som en fusker side, så hvis jeg var dig ville jeg få ændret designet, måske finde en her på amino som kan hjælpe dig, går ikke ud fra du har så mange undersider, så det kan laves ret billigt.

Vh Cecilie

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bare dit forbrug af ordet "skat" på forsiden får mig til at stå af. Samtidig ser siden hamrende uprofessionel ud, hvor de fleste nok forsvinder igen af den grund.

Desuden stiller jeg spørgsmålstegn ved den værdi, man får ud af at tilfældige mennesker liker ens facebook-side. Med mindre det bare skal se fint ud, er man nødt til at have relevante likes - og ikke bare fra nogle, som er interesseret i at score penge.

Alternativt kan man lige så godt købe 1000 likes for $5 på fiverr - men det er også bare spild af penge.

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)