Hvis et firma gentagende gange laver fusk , ja så kan de ikke medlem af Dansk byggeri, og skal de ikke stadig have svendebrev for og komme i Danske malermestre
Hvis et firma gentagende gange laver fusk , ja så kan de ikke medlem af Dansk byggeri, og skal de ikke stadig have svendebrev for og komme i Danske malermestre
Hvis dit indlæg er rettet mod mig, så kan jeg svarer dig at jeg kender intet til trådstartensfirma og har bestemt ikke ønske at lære dem at kende.
Kender rigelig af gode håndværker som jeg anbefaler og bruger til mine opgaver.
Hvis dit indlæg er rettet mod mig, så kan jeg svarer dig at jeg kender intet til trådstartensfirma og har bestemt ikke ønske at lære dem at kende.
Kender rigelig af gode håndværker som jeg anbefaler og bruger til mine opgaver.
Jo Danske Malermestre kræver svendebrev. ved ikke om BYG kræver dette for at være medlem ?
Der kræves også svendebrev for at have lærlinge.
Nogle foreninger kræver ikke nødvendigvis svendebrev men en hvis erfaring med pågældende område.
Ib... Jeg bliver nødt til at spørge igen. Hvor i min sætning " At være medlem i BYG er bestemt ikke en kvalitetsstempel. " er en generalisering af medlemmerne af BYG.
Ovenstående sætning er et udelukkende konstatering at medlemskabet af BYG giver ikke automatisk et kvalitetsstempel og jeg nævnte hverken medlemer eller håndværker i et ord!