hej alle aminoer håber i kan hjælpe mig, jeg har startet en virksomhed, som er et I/S selskab, da jeg er på SU må jeg kun tjene 108.000 om året, ellers skal jeg betale min SU tilbage. Jeg har her fornyligt underskrevet et partnerskab, med en anden virksomhed, hvor vi har skabt en rigtigt god forrenting. Problemet er at vi kommer til at overskride de 108.000 kr og kommer til at betale en masse penge tilbage i skat. Da jeg er i gang med mit studie har jeg desværre ikke tid, til at arbejde Brandet op så jeg kan leve af det endnu. Har desværre heller ikke råd til at lave et APS eller et A/S selskab, hvor jeg kan lade pengene blive i firma. Har snakket med en næsvis og arrogant medarbejder fra skat, da jeg prøvede og danne mig et overblik over situtationen , og medarbejderne gad ikke rigtigt at hjælpe mig. Da det er et I/S selskab jeg har lavet, stifter jeg selv for penge, og går ind under min personlig indtjening, og selv om jeg lader pengene stå i virksomheden uden at bruge dem til privat brug, vil jeg stadigvæk blive bonget for dem. Hvis der er en som har en god ide eller erfaring med dette må i meget gerne hjælpe mig. Med venlig hilsen Tobias Rasmussen |
Overvej et ApS :-)