Har en tekst på cirka 271 ord jeg ønsker at få oversat til hhv. engelsk, tysk og polsk. Ønsker ikke en såkaldt automatisk oversættelse, for så kunne jeg vel lige så godt skrive det engelske selv og benytte Google Translate til det tyske og polske, hvor jeg ikke selv er stærk. Det jeg søger er en der kán sit kram og er perfektionistisk, da det bare skal spille. Prisen er som sådan ikke afgørende, men den endelige pris vil selvfølgelig blive målt mod hvad andre kan gøre det samme for.
Tænkte jeg ville smide tilbuddet herind og lade en "fellow" amino få tilbuddet først, så håber der sidder en herinde der til fulde kan mestre de 3 sprog.
Det er måske en smule optimistisk at finde en der til fulde kan mestre alle 3 sprog, jeg vil dog gerne hjælpe dig med den tyske del.
Jeg er en krakilsk, sproguddannet tyskoversætter med tysk som modersmål, og du er velkommen til at sende teksten til mig på info@kk-text.dk - så kan jeg give dig et konkret tilbud.
Det er/var et forsøg værd :) er bare meget kritisk med hensyn til hvordan det bliver oversat. Det vil være meget trist at betale dyrt for en Google Translate, så derfor søger jeg personer som dig :)
Jeg sender dig teksten via mail nu her og så glæder jeg mig til at høre retur fra dig :)
Det er simpelthen mig der har lavet en bøf - har sendt til kk@text.dk, så det er nok der fejlen ligger :) Jeg gensender den lige igen til korrekt email adresse :)