Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter i Aarhus-området? Kig her!

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,


Det lyder rigtig fedt!

Melder du noget mere officielt ud om dette, også med tidspunkt og sådan?

Skriv gerne inde i den førnævnte Google+-gruppe også.

mvh

Tobias Ehlig 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

clauskc.dk:

Argh, hvorfor google +?

Well fordi alle er på Google plus alligevel? Og dem som ikke er, er sakket håbløst bagud og dyb uinteressante.

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ditte. Jeg vil helt sikkert også gern med :-)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tobias,
Det kan du tro, jeg skal nok melde det ud mere officielt med tidspunkt i løbet af denne uge.

Både her og på Google plus.

De bedste hilsner
Ditte
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sunglow,
Du skal være så velkommen til foredraget.
Jeg melder ud mere officielt i løbet af de næste par dage angående tid og sted.

Mange hilsner
Ditte
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle interesserede,

Foredraget med Jonathan Løw er nu slået op inde på den omtalte Google plus gruppe iværksættere i Århus

Det bliver holdt den  20. september kl. 19.30-21.30,
Finlandsgade 27. 
- i Bygningen for Entreprenørskab og innovation, Aarhus Universitet.

Her kan man komme og opleve en inspirerende Jonathan Løw dele ud af sine store viden om iværksætteri.

Jeg har bedt Jonathan vinkle sit foredrag, så det passer til alle os med iværsætterdrømme, der gerne vil give drømmen vinger og føre den ud i livet.

Foredraget er offentligt - så tag bare vennerne og kæresten med. Et foredrag om iværksætteri en fredag aften er en god måde at starte weekenden på - forhåbentligt vågner man så op dagen efter med hovedet fuldt af gode ideer -  i stedet for tømmermænd!

Det kunne være enormt hyggeligt at mødes på en café efter foredraget med jer herinde fra Amino - og fra gruppen Iværksættere i Århus - og andre interesserede - og få snakket og netærket. Er der nogen, der har et godt bud på, hvor det kunne være hyggeligt at mødes efter foredraget?

Mange hilsner
Ditte Ernst

 

Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

Er det kun i Århus han holder det foredrag?

Ved han er fra KBH.

Mark

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej MA7,
Jeg ved ikke, om Jonathan har planer om at holde foredrag i Kbh, men tag et kig på hans hjemmeside. Hvis du googler ham, finder du nemt hans hjemmeside, og der er der en kalender, hvor du kan se, hvornår han holder foredrag rundt om i landet.

VH
Ditte
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er det nu på fredag 20/9, at vi slipper Jonathan Løws store viden om innovation og iværksætteri løs - når han går på
kl. 19.30-21.30, Center for Entreprenørskab og innovation, Finlandsgade 27, Århus N

Det bliver en aften fuld af tænker-ud-af-boxen og fuld fart på den kreative speeder.

Se mere info om arrangementet herinde under Amino events, foredraget hedder 'Gør dine iværksætterdrømme til virkelighed'

Læs eventuelt mere på facebook eventen her:

https://www.facebook.com/events/652545408099077/?ref=25

Kommer du?
Håber vi ses!

Hilsen
Ditte Ernst
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten ... nu vi lige snakker om Iværksætteri i Århus ... så vil jeg nævne vores studie, det er et fotostudie i Brabrand, målet er at give medlemmerne nogle lækre faciliteter at arbejde med foto og video i, uden det skal koste en formue.

Vi har break-even når vi er blevet 7 fotografer, og vi lukker ikke flere end 7 ind. Prisen er 1500kr/mdr inkl. moms - dvs. vi er ikke ude på at tjene penge på studiet ... vi er blot ude på selv at have et billigt professionelt studie. Du er velkommen til at ringe eller skrive hvis du vil høre mere, 41 28 28 08 eller mikkel@mikjaer.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)