Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter i Aarhus-området? Kig her!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære iværksættere i Aarhus og omegn,

Vi er nogle stykker som er interesserede i at få stablet nogle arrangementer af forskellig slags på benene for iværksættere i Aarhus. Formålet er at udvide vores netværk og skabe nye forretningsforbindelser igennem sociale aktiviteter som vi vil prøve at stable på benene, når der er samlet en tilstrækkelig mængde mennesker.

Samlingsstedet for dette initiativ vil blive på denne Google+-gruppe under navnet Iværksættere i Aarhus, så hvis du kunne være interesseret i ovenstående er du meget velkommen til at tilmelde dig!

Vi ses på Google+!

mvh

Tobias Ehlig

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 18 medlemmer inde på gruppen nu, så det går stille og roligt fremad. Men tøv ikke med at tilmelde jer! Der skal lige lidt flere på før vi kan begynde at arrangere ting.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Argh, hvorfor google +?

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

clauskc.dk:

Argh, hvorfor google +?

Google+ er fremtiden, ganske enkelt. Og så er det det medie som jeg og andre i dag bruger til vores interesser (fx iværksætteri), mens fx Facebook er til sociale ting med vennerne.

mvh

Tobias Ehlig

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan en fra Aalborg snige sig med ;)

Forsøgte det samme i Aalborg med en tidligere tråd herinde.

Det gik hurtig dødt
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Ja naturligvis. Arrangementerne vil jo blive i Aarhus, men hvis du er frisk på køreturen er du meget velkommen i gruppen!

mvh

Tobias Ehlig

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg er interesseret i præcis det samme, der er allerede mange gode initiativer i Århus, men det er sjovest at være med fra start.

Den 20 september fra kl. 19.30, har jeg taget initiativ til at stable en alternativ fredagsbar på benene, hvor man IKKE vågner op med tømmermænd, men med hovedet summende af brandgode ideer.

Der er tale om, at man kan komme til foredrag med den branddygtige Jonathan Løw. Foredraget er målrettet unge iværksættere, der trænger til et skud fandenivoldskhed og jeg-kan-godt-attitude. Jonathan Løw har gang på gang præsteret at udfordre det, som andre ville stemple som: "Det kan nok ikke lade sig gøre". Jonathan Løw GØR det bare alligevel, og det er derfor, jeg gerne vil høre ham øse ud af sine guldkorn. Kunne være hyggeligt, hvis I ville med.

Jeg forestiller mig, at interesserede kunne fortsætte fredag aften efter foredraget, mødes et sted og tale videre om iværksætteri og netværke.

Man er velkommen til at sende mig en PM, hvis man vil vide mere.

Og ja tak, jeg vil helt sikkert gå ind under jeres Google plus gruppe og finde jer Århus folk der..

Mange hilsner
Ditte Ernst

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte, 

Det lyder vildt fedt. Jeg vil gerne med :-) Er der mere info? 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg arbejder stadig for at få det sidste til at falde på plads - men stedet er nu fundet.
Foredraget skal afholdes i bygningen kaldet Agora, der ligger på Finlandsgde 27, 8200 Aarhus N i den bygning, der huser Center for Entreprenørskab og Innovation på Aarhus Universitet.

Entré: 60 kr.

Du skal være rigtigt velkommen.

Mange hilsner
    Ditte

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)