Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pr, marketing og kommunikationsstrateg...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der mon en, der er ultra ørn i at skrue god kommunikation sammen ?

Dels har jeg et behov for at få gennemskrevet mine tekster på min hjemmeside, ligesom alle mine "automatiske" mails skal checkes igennem og strømlines. Mine forskellige tilbud, primært på deal-sites, skal optimeres i forhold til til siden og artikler (som også skal forfattes)..

du er velkommen til at kigge ind på siden: pelouse.dk..

det er særligt punktet algebehandling der er interessant ;-)

Ser frem til at høre fra nogle gode amino-folk ;-) 

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:22

Øj.. jeg er da vist den eneste der ikke holder varmeferie ;-) Hiver lige denne frem igen ;-)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 10:08

Jeg tror, du ikke har fået nogle svar, fordi din overskrift ikke hænger 100% sammen med din tekst. Jeg synes, du skal søge efter en freelancerAmino Freelancer til de forskellige opgaver, du skal have lavet. Det vil du nok få mest ud af.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tilmeldt 31. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:59

Hej toptunet,

det er en som mig, du søger. Mit navn er Emil, jeg er 20 år og til dagligt er jeg i gang med en bachelor i marketing and management communication, og så skriver jeg artikler for den danske basketball-side Fullcourt.dk.

Det var meget kort, men skriv endelig, hvis du er interesseret i at høre mere; jeg har allerede et par helt håndgribelige forslag og tanker omkring din hjemmeside.
/Emil Outzen

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 15:16

Jeg fatter alt for godt hvad du søger. Søger nemlig det samme. Har brug for det samme.

Problemer at blot, hvad sådan noget koster?
Ja, ved godt ingen kan svare på det. Det er svært, derfor har jeg heller ikke selv noget overblik på hvad sådan noget koster.

Kan man skrive på freelancer, at der indhentes tilbud, og at det i første omgang er for at på et prisoverslag på det. Nej vel.. eller?

Har du et forslag til hvordan man finder frem til hvad sådan noget koster?

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 15:38

Jeg har set den, men har ikke svaret, blandt andet fordi jeg udfra dit oplæg bliver lidt i tvivl om nogen ting -hvilket jo er fair nok, når du skriver at du har brug for hjælp til kommunikation, så hermed et svar :) Jeg varetager diverse kommunikationsopgaver for forskellige typer af kunder, og kan sikkert også hjælpe dig -og måske også dig Kim, og i er begge velkomne til at kontakte mig på mail@wyrd.dk -læs evt på min hjemmeside www.wyrd.dk , om hvem jeg er og hvad jeg ellers går og laver, inden i beslutter jer.

Kim, du spørger hvad sådan noget koster. Dertil er mit svar, at det kommer meget an på hvad der skal laves. Tænk på det at skrive og lave kommunikationsstrategier, som et håndværk -skal du bare have strammet et par skruer og udskiftet en dims, så kan det gøres let og billigt. Skal du have totalrenoveret dit køkken, så slipper du ikke helt så let ;) -Og i samme billedsprog kan man også sige at man får hvad man betaler for. Og for nogen er det fint at det bare er en "lærling" der kommer og skruer skruerne i, og andre vil gerne sikre sig at det er professionelle erfarne folk der sætter køkkenet op -og de sidste er tit en del dyrere. :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 15:44

Hej

Det lyder godt og dejligt.

Hvordan finder jeg så ud af hvad det koster?
Ringer jeg til en/dig/ og spørger og får en bud og siger ja eller nej?

/Kimse

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 16:05

Som jeg skriver er jeg ( og sikkert alle andre) nødt til at vide helt præcist hvad det er du skal have lavet, før du kan få en pris ;) Så ja, du skal kontakte mig for at finde ud af hvad det koster ;) 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 17:48

Hej toptunet!

Jeg kan til enhver tid anbefale Emil Outzen. Jeg har brugt ham mange gange, og har været tilfreds hver gang. Dygtig til sproget og fejlfri grammatik.

/Jonas

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 19:29
Hej og interessant indlæg.

Jeg arbejder selv som freelance tekstforfatter og tekstkonsulent. Årsagen til at jeg finder dit indlæg spændende er, at jeg kan lugte muligheder. Og nu er det ikke, fordi du på nogen måde skal hyre mig til dit job, selvom det kunne være så hyggeligt at lave endnu mere tekst arbejde :)

MEN, når du har en virksomhed og gerne vil have lavet noget tekstarbejde og ikke helt ved, hvad det skal koste - så er der sikkert rigtigt mange andre, der har den samme problemstilling.

Måske er der faktisk mange andre, der gerne vil hyre en freelancer, men er lidt nervøse for, hvad det kommer til at koste dem. Ville du mon foretrække at betale for en bestemt ydelse, eller ville du hellere betale en fast timepris og så få freelancerens bud på, hvor mange timer, personen skulle bruge på det?

Måske er jeg gammeldags, men jeg vil helst have løn pr.time - og hvis jeg så bruger mere end det, jeg har sagt til kunden, så får jeg bare ikke løn for de timer, jeg har brugt for meget. (Selvfølgelig kan kunden altid købe sig til flere timer, hvis det viser sig, man skal have lavet noget ekstra).

Det kunne desuden være interessant, hvis flere der vælger at hyre en freelancer linkede direkte til de tekster, de gerne vil have kigget på. Ellers er det svært at vide, hvor meget man skal tage som freelancer.

Spændende diskussion, og du Pernille Abildgaard, jeg synes din sammenligning med køkkenet er glimrende :)

Hvad foretrækker I andre, der skal bruge en freelancer? Honorar eller timeløn?
Og hvordan foretrækker I at komme i dialog med en potentiel freelancer? Mail eller telefon?

For mig er de bedste opgaver dem, hvor det bliver tydeligt defineret, hvad der forventes af mig. For hvordan kan jeg ellers give en realistisk pris på en opgave?

God aften
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)