Hej Amino, Jeg står pt. og leder efter valg af uddannelse, efter jeg har droppet min oprindelige plan. Jeg har altid været et kreativt væsen i en eller anden forstand og jeg faldt derfor over uddannelsen 'Interaktivt Design'. Mit problem er bare lidt, at de har en hård optagelsesprøve (så vidt jeg ved) og jeg er meget usikker på hvorvidt jeg kan hamle op med folk, der måske har tegnet og fotograferet hele deres liv, i modsætning til mig, der først lige har opdaget hvilken vej jeg gerne vil dreje mit liv som 25-årige. Derfor vil jeg nu forhøre mig her, om der sidder et bureau eller lignende, der arbejder med interaktivt design og kunne have interesse i at hjælpe mig med at gøre mig optimalt klar til optagelsesprøverne næste år. Jeg forventer hverken løn eller kost (måske kage i ny og næ) og jeg tilbyder at komme så ofte jeg kan, opsuge hvad I nu kan lære fra jer i jeres daglige arbejde og hjælpe til hvor jeg kan. Jeg ser frem til at høre fra jer derude! :-) Enten her eller på piilgard@me.com De Bedste Kreative Hilsner Dennis |
Hey Dennis!
God stil. Det kunne mange lære noget af :)
Du mangler måske at fortælle hvor i Danmark du leder efter et bureau? Og inden for hvilken branche? Er det hos et reklamebureau eller en tøjdesigner?
Med venlig hilsen,
Jonas Bøgh