Hej. Som sagt har jeg en kanal på youtube hvor på jeg har en video som jeg uploadede for 2 dage siden. Inden der rigtigt kom nogle views var den blevet tilmeldt adsense. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af de 1000 seere som har trykket på en annonce eller to?
Jeg er personligt ikke helt pjattet med bare at kopiere indhold fra andre og så poste det på egen kanal til at starte med, så hellere prøv at skabe noget lidt mere unikt, det kan være kommentarer til filmene, intro, mix af dem, tekster til osv - Lidt mere end kun kopi / sæt ind
Men hvilke film skal der så til for at tiltrække nogle flere views? dermed også størrer chance for at nogle klikker ? :)
Hvis du virkelig vil tjene penge på Youtube er du nødt til at bevæge dig inden for én branche (hovedsageligt), så du får dig en fast gruppe af seere. Upload nyttig eller sjov viden om det pågældende emne, så folk bliver interesseret i dig. Først her tror jeg det begynder at kunne mærkes.
Det er klart at dette ikke tager 2 videoers tid, men måske 200, før du har en nogenlunde gruppe af seere. Youtube-succes er svært. Ikke umuligt, hvis du er passioneret og har en god idé! :)