Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1000 views på 2 dage, men ingen indtjening via adsense?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Som sagt har jeg en kanal på youtube hvor på jeg har en video som jeg uploadede for 2 dage siden. Inden der rigtigt kom nogle views var den blevet tilmeldt adsense. Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af de 1000 seere som har trykket på en annonce eller to?

Alt i alt har jeg 2360 views på mine videoer.

https://www.youtube.com/channel/UCx293GmX7tUkqKqmmpBOeQQ 

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 22:06

Jeg trykker personligt aldrig på en reklame, det jeg skal bruge finder jeg selv og aldrig via af en reklame på en youtube video 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Er du partner på youtube?
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:12

qwe123:
Kan det virkelig passe at der ikke er nogen af de 1000 seere som har trykket på en annonce eller to?

Ja, det kan sagtens passe. Det er ikke nemt at tjene penge på de besøgende

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 22:13

Hvad tænker du på? 
Jeg har sat den til indtjening på youtube og den er tilmeldt på google 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:25

Det kan fint passe, så nemt er det heller ikke at tjene penge på Youtube ved at smide random film op, ikke ret mange der klikker.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 22:33

Okay. Men hvilke film skal der så til for at tiltrække nogle flere views? dermed også størrer chance for at nogle klikker ? :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 22:55

Jeg er personligt ikke helt pjattet med bare at kopiere indhold fra andre og så poste det på egen kanal til at starte med, så hellere prøv at skabe noget lidt mere unikt, det kan være kommentarer til filmene, intro, mix af dem, tekster til osv - Lidt mere end kun kopi / sæt ind Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 22:56

Okay, jeg forstår godt hvad du mener :)
Er tutorials bedre? i så fald hvilke slags?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 22:58

qwe123:
Men hvilke film skal der så til for at tiltrække nogle flere views? dermed også størrer chance for at nogle klikker ? :)

Hvis du  virkelig vil tjene penge på Youtube er du nødt til at bevæge dig inden for én branche (hovedsageligt), så du får dig en fast gruppe af seere. Upload nyttig eller sjov viden om det pågældende emne, så folk bliver interesseret i dig. Først her tror jeg det begynder at kunne mærkes. 

Det er klart at dette ikke tager 2 videoers tid, men måske 200, før du har en nogenlunde gruppe af seere. Youtube-succes er svært. Ikke umuligt, hvis du er passioneret og har en god idé! :)

EDIT: Som eksempel kan nævnes KSI (http://www.youtube.com/channel/UCGmnsW623G1r-Chmo5RB4Yw) som poster om gaming, eller Martin Thorborg (http://www.youtube.com/channel/UCXO1Jek4OpvGTaaUw-q1_LQ) som poster om iværksætteri.

//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)