Jeg står overfor at skulle opstarte en marketing- eller markedsføringsvirksomhed sammen med en partner. Vi har mere eller mindre styr på det hele… ja undtaget lige navnet, som blev snuppet for næsen af os i dag (æv æv) - så nu beder vi om hjælp til input.
Krav til navnet: Det skal indeholde ordet: marketing eller reklame(r) Navnet må max være 2 ord Det skal være let at huske, stave og udtale. Domænenavnet skal være ledigt med og uden bindestreg (f.eks.: www.navn-marketing.dk & www.navnmarketing.dk)
Du er velkomme til at komme med dit bud på PB eller mail, så bliver det nye navn da ikke også snuppet
På forhånd tak for hjælpen. |
Thomas Sejersen Leerbeck:Jeg står overfor at skulle opstarte en marketing- eller markedsføringsvirksomhed sammen med en partner. Vi har mere eller mindre styr på det hele… ja undtaget lige navnet, som blev snuppet for næsen af os i dag (æv æv)
- så nu beder vi om hjælp til input.
Vi vil gerne belønne det bedste bud, med et gavekort på 500,- til vores virksomhed.
Krav til navnet:
Det skal indeholde ordet: marketing eller reklame(r)
Navnet må max være 2 ord
Det skal være let at huske, stave og udtale.
Domænenavnet skal være ledigt med og uden bindestreg (f.eks.: www.navn-marketing.dk & www.navnmarketing.dk)
Du er velkomme til at komme med dit bud på PB eller mail, så bliver det nye navn da ikke også snuppet
På forhånd tak for hjælpen.
Det lyder spændene! (Jeg har ikke tjekket om domæne navnet er ledigt!
-Dit-marketing.dk
-Nemt-reklame.dk
-Online-reklame.dk
-Nemt-marketing.dk
Hvorfor vil du ikke have et helt "Random" navn til hjemmesiden?
/Steffen