Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af Wifi elektronik fra Kina

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for et meget indsigts givende svar og referencen til delta. Det er klart noget jeg kan bruge.

Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 15
Fra  GlobaxTrade ApS Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Hvordan er kommunikation med din kinesiske leverandør?  er der noget misforståelse fra kinesiske side?

Ellers kan jeg hjælpe dig med .

Mvh

Yan Li

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Med netop denne leverandør har vi en rigtigt god dialog, men jeg kan kun nikke genkendende til kommunikationsproblemer. Jeg har lavet en note om dit tilbud til evt. fremtidig brug. Tak :)

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

WIFI til brug i det frie frekvens område (2,4 GHz og 5 GHz) skal understøtte det enkelte lands regler vedr. maximal sendestyrke (E.I.R.P). Ellers kan forbrugerne få ballade med erhvervsstyrelsen (Dem der styrer frekvensbåndet).

Desuden skal elektronik være CE godkendt. Jeg tvivler på at produktet er det, hvis det ikke er til salg på det europæiske marked. Jeg ville sørge for at producenten har det 100% korrekt CE godkendt inden import. Det er dyrt at få det testet og CE godkendt.

Desuden er der sikkert en masse andre regler der skal være overholdt. Igen, stil krav til producenten, ellers kan du risikere at komme til at hænge på en gigantisk regning....

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

VELOCIgroup ApS:
Desuden skal elektronik være CE godkendt. Jeg tvivler på at produktet er det, hvis det ikke er til salg på det europæiske marked. Jeg ville sørge for at producenten har det 100% korrekt CE godkendt inden import. Det er dyrt at få det testet og CE godkendt.

Absolut enig. Pas dog rigtig meget på med at stole på producentens CE-godkendelser. Jeg er før blevet tilbudt at få lavet en godkendelse med underskrift og det hele for nogle få hundrede dollars på et laboratorie i Kina. Jeg kan ikke huske hvad det var, men sikkert et Wifi, GPS eller kamera-modul. En ting er sikkert: den "godkendelse" ville ikke være det papir værd, som den var skrevet på :-)

:-) Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra 2640 Hedehusene
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 15
Fra  GlobaxTrade ApS Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt, og held og lykke med projekt. :-)

Mvh

Yan

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop det produkt jeg er interesseret i er ikke på det europæiske marked, nej. Men ellers er producenten det skam. Selv med samme hovedmodel, det hele drejer sig om det Wifi modul de har bygget i. Produktet er stadig helt nyt fra dem. Det var som sagt dem der informerede mig om den manglende dokumentation, ikke omvendt.

Jeg tager skam mine forholdsregler og holder mig skeptisk, var bare interesseret I hvad der reelt var af krav "udover" CE kravende, netop til Wifi modulet. Alle andre godkendelser er på plads.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

@VELOCIgroup ApS

CE-mærkningen er KUN et deklaration på, at dine produkter overholder gældende EU-lovgivning (dvs. relevante direktiver). CE-mærkningen koster som udgangspunkt ikke noget, men er dit produkt mærket, så er det dit ansvar, at produktet efterlever kravene om teknisk dokumentation, risikovurdering og en overensstemmelseserklæring.

Disse dokumentationer vil normaltvis være udarbejdet af producenter, der ønsker at eksportere.


Som DS pænt skriver ift. CE-mærkningen:

 

Tilmeldt 28. Jan 24
Indlæg ialt: 2
Fra  itrend Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
hej kan du evt hjælpe mig søger wifi kamera fra kina med en stor avance på for mig

i starten bliver det små ordre men bliver større og større

månedelig omsætning kun på kamera er 25000 kr


med venlig hilsen
itrend
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)