Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en der kan opbygge en flot webside.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Danhost :-)

Jeg jeg skulle kunne få betaling via siden. Dog skal kunder ikke kunne markere varer osv.

Alt i virksomheden skal gøres meget personligt. Da servicen er en stor faktorer i virksomheden.
Folk skal kunne ringe, eller sende deres oplysninger via kontaktinformation, hvor vi så kan ringe tilbage.
For hver kunde laver vi et budget, så de kan se hvor meget de har brugt osv osv.

Det er bare nogle de ting, som vi gør og skal være på hjemmesiden.

Mvh

Kasper 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 10:58

Har du gjort dig overvejelser om hvordan betalingen skal fungere? 

Jeg tænker man kunne oprette en slags "produkt" hvor man kan købe en lille indkøbs pakke for 200 kr. for så har i et fast budget at gå efter og har allerede fået betalingen og kan straks tage ud og handle ind for kunden?

Ellers er du måske ud i at skulle sende en opkrævning efter den personlige samtale, men så står du i den situation at du ikke kan handle ind for kunden, før du har pengene. 

Måske du har gjort dig andre tanker?

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:01

Hej Danhost,

Jeg har tænkt på at, man måske kunne gøre sådan, at de kunne betale over siden, hvor meget de nu vil handle for, og så handler jeg for det.
Dvs. Hvis de vil handle for 4000 kr. over 6 gange (f.eks.) Så kan jeg tage fra de 4000 kr. når de skal ud og handle.

Ældre tager jeg selvfølgelig ud til og snakker med osv. da de har svært ved at kunne klare de ting selv osv.
Men hvis almindelig folk vil have jeg kommer ud til dem, så gør jeg det gerne på den måde.
Det her skal bare være en mulighed :-) 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:11
Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 10:21

Måske har du fat i den forkerte målgruppe til dit koncept.

Folk der har brug for din service, kan ikke betale over nettet.

Jeg har et par gamle forældre, der er både blinde og døve, men ikke dumme.

De har ikke netbank, de har ingen computer, men de kunne godt have brug for at få købt ind for sig.

Hvis du så sagde til dem, at de kunne betale penge ind, et sted på nettet, som du kunne tage af, når du skulle handle, så ville de syntes, det var mærkeligt og sige: "Jeg skal lige høre min søn ad".

Min mor ville så ringe og sige:" Den flinke bydreng vil gerne have mig til at betale ind på noget netbank, så han ikke behøver at komme og få pengene inden han handler ind, Jens, hvad er netbank, er det noget med internettet?"

Jeg ville øjeblikkeligt tænke "SCAM", og jeg ville vælge at gøre en eller flere af flg ting:

1. Jeg ville være tilstede, næste gang " den flinke bydreng" kom forbi.

2. Jeg ville checke alle indkøbssedler og bilag.

3. Jeg ville anbefale mine forældre at få en ny bydreng.

4. Jeg ville søge baggrundsinformation om bydrengen.

I den business, er det simpelthen ikke normalt at søge et større beløb til rådighed. Hverken i virkeligheden og i særdeleshed ikke via nettet. Jeg ville være stærkt mistroisk overfor forslaget, og hvis jeg var dig, ville jeg passe på, at du ikke mister kunder, når sønner, som jeg, bliver ringet op og spurgt til råds.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:21

Hej Remy :-)

Kender godt Themeforest.net. Men der skal man selv sætte det hele op, og osv osv. 
Jeg leder efter en som kan lave det hele for mig. Dvs. betaling, osv osv.

Men ellers en god idè :-) 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 10:38

Hej Jens.

Jeg tror måske ikke du forstod hensigten i min tidligere besked.

Men denne her måde, var til folk der kunne komme på nettet.
Og som skrevet, mht. ældre, så vill jeg her komme ud til dem og aftale beløb osv osv. Altså virkelig gå i detaljer, da jeg tror ældre har brug for mere omsorg og troværdighed.

Derfor har jeg også været rundt til forskellige ældreboliger, og dele brochure ud hvor der står hvad der er for noget.

Udover det, skal jeg ud og holde nogle foredrags på forskellige ældreboliger, hvilket jeg tror vil sætte mere gang i forretningen, da ældre godt kan lide, at man snakker til dem og viser hvad det er for noget. 

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 11:13

ja, jeg misforstår mange ting.

Jeg siger bare, du skal passe på ikke at få sønnerne ind over.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 11:22

Og igen der er jeg så uenig med dig.
Sønnerne må meget gerne komme ind over det.

Er det ikke til det der er for? Hjælp ens forældre?
Hvis de ældre er interesseret og ikke helt hvordan og hvorledes, er det vildt godt de spørg sønnen eller datteren til råds.

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 11:31

Vi sønner og døtre, er overfladiske og  fortravlede, vi har ikke set din folder, og vi har ikke været til møde i Solgaven.

Du må selv om om du er enig. Jeg er sikkert på et sidespor. Jeg slynger bare noget ud i luften.

Men jeg er en søn.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)