Hej Amino'er :-) Kasper |
Hej Kasper,
Giv mig en besked med hvad du har brug for, og så kan vi se på det :)
Evt. tjek mine referencer: http;//codex-design.dk
Mvh
Jesper
Hej Amino'er :-) Kasper |
Hej Kasper, Giv mig en besked med hvad du har brug for, og så kan vi se på det :) Evt. tjek mine referencer: http;//codex-design.dk Mvh Jesper |
FLOT. Flot er svært for flot er ikke det samme for alle, og nu taler vi smag. Så du bliver altså nødt til at skrive noget noget om, hvad du synes er flot, om hvad siden skal kunne. Ligesom, hvis du sagde: Hvem kan bygge mig et flot hus? Så ville man jo have brug for at vide, om der skulle være indlagt vand og strøm, om det skulle være flot både på indersiden og ydersiden. See what I mean? Når du skriver, som du gør, får du alle mulige mærkelige tilbud, der måske er for høje, og du skal forhandle en hel masse, for folk aner jo ikke, hvad du vil have, de ved kun, at du er upræcis og måske så kan spises af med en nem løsning. Og det har de måske ret i, du kan måske snakkes ind i noget. Men ja, jeg kan levere flotte billeder og flot grafik. Hvorfor finder du ikke en hjemmeside derude, og siger: Jeg vil have noget lignende. |
jps@jensstolt.dk
Hej Jens. Kasper |
Flot har ikke noget med penge at gøre. Og ja, jeg synes langt de fleste dyre både er grimme. Endda hæslige. Jeg kan godt lave noget, jeg synes er pænt, men eftersom jeg er gammeldags og ikke opdateret i webdesign, så er der mange funktionaliteter jeg ikke kan lave, så det må jeg hellere holde mig fra. |
jps@jensstolt.dk
Afhængigt af hvad siden præcist skal kunne, tror jeg godt jeg kan lave det billigere :) Du kan tjekke min hjemmeside og se om mit koncept er noget for dig. Hvis du vil have flere referencer, kan jeg sende dig nogle billeder af et par sider, jeg er i gang med, som ikke er færdige. |
Jeg tror da forresten ikke at flot = penge= dyrt er den rigtige stil til din målgruppe. Det skal snarere spille på kækhed, friskhed og pålidelighed. |
jps@jensstolt.dk
Hej Jens Det lyder som et spændende projekt. Men før jeg kan give et fast tilbud, har jeg brug for at vide, om du skal kunne modtage betaling på din hjemmeside? Skal hjemmesiden blot være ren information, eller skal kunderne f.eks. kunne markere hvilke varer der skal handles ind? De bedste hilsner |
STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop
Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.
Undskyld jeg mente Kasper ;) |
STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop
Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.
Hej Kasper Albedosoft kan godt lave din hjemmeside og jeg har også brug for flere informationer. For at få et mere detaljeret indblik og tilbud bedes Du kontakte mig på 25101616 eller mail mitat@albedosoft mvh mitat |
Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616