Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster alt det her med webshop og det

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 13
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går sådan med en lille tanke om hvad det enlig koster hvis man ikke helt samme stil med ligesom den her http://www.babytoys.dk plus med alle kort til betaling få skrevet tekster plus alt det med seo og det

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Hej Lars

Dette med webshoppriser er meget forskelligt. Nogle laver det for 50.000 og nogle langt over 100.000. Men hvis du vil have en side som ikke skal være så prof. men stadigvæk med betalingskort, så er mit råd at lave en på Prestashop selv, eller få en til at lave det. Så kan du "nøjes" med at betale en 10.000 eller der omkring.

Håber du kunne bruge svaret, Lars.

Hilsen
Mathias
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:34

Jeg vil også mene at 10.000,- må være den absolutte smertegrænse hvis man vil have lavet noget nogelunde ordentligt, men bliver gang på gang overrasket over hvor billige tilbud mange her på Amino kommer med.. Tidligere i dag var det en der tilbød en webshop til 500 kr. - Har ingen anelse om hvad man får, men det er godt nok billigt!

Tilmeldt 14. Jul 13
Skrevet kl. 18:42

hej tak for alle svarene dog når jeg har sparet sammen har jeg ca 20.000 måske 25.000 kr til at få lavet en web-shop med kort og seo og det hele.. :D det der predershop er det gratis eller???

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:50

Det lyder som et ganske fornuftigt budget, og for de penge burde du kunne få en fin optimeret webshop. Prestashop er gratis, men også utrolig generelt og det kræver typisk en teknisk kyndig person at sætte ordentligt op, tilføje unikt design, samt udvikle ekstra funktionalitet, som man næsten altid har brug for i en eller anden afskygning.

Jeg har selv sat et par shops op i Prestashop igennem tiden, men efter sidste gang svor jeg at jeg aldrig vil røre prestashop med en ildtang igen. Kan til gengæld anbefale Drupal Commerce, der også er gratis, og efter min mening langt mere fleksibelt. (Ved dog at mange er galde for prestashop, og blandt udviklere går der tit lidt religion i valg af systemer - så mange vil sikkert have en anden holdning :) )

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 18:54
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 18:59

10.000 til 15.000 i startomkostninger til at få lavet shoppen inkl. grundlæggende SEO aktiviteter (alt efter hvor meget du kan lave selv), oprettet dig hos nets, oprettelse og abonnement af betalingsgateway.

Hertil kommer så lidt omkostninger til markedsføring og evt. seo og konverteringsoptimering som løbende udgifter efterfølgende. (de skulle jo gerne betale sig selv hjem et par gange)

Tilmeldt 14. Jul 13
Skrevet kl. 19:23

hej taj for alle de fine indput i kommer med . og det med jeg selv skal lave noget kan jeg godt glemme fordi fatter ikke en dyt af det derfor vil jeg gerne vide hvad sådan en side koster ca hvis firmaet skal gøre det. løbende udgiofter hvad ca i pris er det du snakker om?

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 19:42

Hvad marketing angår, så er det svært at komme med et bud på, da det afhænger af dit segment mm.

Administration af shop vil kunne fås fra 1.000 kr
Konverteringsoptimering, vil typisk være en %-del af overskuddet.
SEO kan fås for 2.000kr måske billigere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)