Hej alle, hvis du gerne vil have dit website højere op i Google (og hvem vil ikke det?), så kom til SEO morgenmøde imorgen kl 9-11 på Rosenørns Allé 1 på Frederiksberg. Tilmelding nedenfor. Kurset er en 1 times gennemgang af basis søgemaskineoptimering, og derefter er der sat en time af til at se på deltagernes websites. Kurset er GRATIS. Mvh PS: Hvem er jeg så? Arbejder med SEO på 10. år i et marked med virkelig hård konkurrence i min virksomhed European Domain Centre, og yder konsulentservice indenfor SEO og Adwords i BizzBuzz) PPS: Er det et par timer værd? Dette er fra en mødedeltager ved sidste morgenmøde, Klaus Nielsen fra 2uhome: “Seo kursus hos Bizzbuzz er en rigtig godt start eller hjælp til dem som gerne vil vide mere,eller som er helt nybegynder på dette område. Alt bliver forklaret grundigt, så alle kan forstå det, hvilket gør dette morgenmøde til et rigtigt godt kursus. Kan helt sikkert anbefale alle der er nybegynder eller er lidt i tvivl om dette område til at prøve. Personligt fik jeg selv nogen rigtigt gode guldkorn med, da jeg gik derfra. Stort tak til Christopher og Bizzbuzz.” |
Argh. Ville med glæde dukke op, bortset fra at jeg allerede har planer for i morgen. Det er lidt en kort varsel med under 24 timer :(