Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og butik

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Holzmann:
Hvis du har mulighed for det kunne du jo lave en rabat kode til eget brug hvor du giver dig 100% rabat på produkterne, på den måde har det ikke indflydelse på dine statestikker for omsætning og det er let at se hvad butikken har købt og hvad rigtige kunder har købt.
Det var jo super - Tak Morten - jeg havde ikke lige tænkt på det med de 100% i rabat - men det er jo selvfølgelig rigtig -

Jeg kan godt se at det giver en masse taste arbejde - men jeg kan jo gøre det når der ikke er kunder i butikken - smil.

Jeg tror helt sikkert at det bliver denne løsning jeg vælger hvis der ikke kommer en mulighed der et til at betale sig fra og som kan fungere onlie.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Else-Marie Balch:

Jacob Ipsen:
jerg er jo mest til en løsning hvor man vælger systemer der kan snakke sammen, da man på den måde får et system man selv kan tilpasse
Det er lige det jeg søger - men da jeg ikke har kendskab til det - så ved jeg ikke hvad jeg skal vælge.

Det er Garn der skal sælges - se link til kommende webshop længere oppe i tråden - smil.

Så nu skal jeg så vide hvilke systemer der kan passe sammen med webshoppen -



Hvilken webshop benytter du og hvilken ERP(økonomisystem) har du og kan de 2 snakke sammen ?
dette ville være et godt sted og starte ;)  

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du byggede shoppen i PrestaShop (som i øvrigt er et genialt shopsystem), så ville du kunne få et POS-system der er specielt udviklet til PrestaShop. Lagerstyringen foregår i shoppen - også når man sælger fra en fysisk butik. PrestaShop kan også integreres med regnskabsprogrammet e-conomic, så ordrer og oprettelse af nye varer automatisk overføres til regnskabsprogrammet, så dermed foregår alt salg fra et "system".

Det vil være klart den billigste løsning frem for et POS-system, hvor du skal ud og købe licens og hardware. Jeg ved heller ikke, hvad der findes af integration til regnskabsprogrammer og cloudsprout - men hvis det ikke allerede findes, kan det blive ret bekosteligt at få udviklet.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
Hvis du byggede shoppen i PrestaShop (som i øvrigt er et genialt shopsystem), så ville du kunne få et POS-system der er specielt udviklet til PrestaShop. Lagerstyringen foregår i shoppen - også når man sælger fra en fysisk butik. PrestaShop kan også integreres med regnskabsprogrammet e-conomic, så ordrer og oprettelse af nye varer automatisk overføres til regnskabsprogrammet, så dermed foregår alt salg fra et "system".

Det var smart - helt sikkert - dog har min veninde allerede investeret nogle penge i den hjemmeside vi har nu - så det vil være lidt surt og skulle til at starte forfra økonomisk med en ny webshop.

Men stadigvæk noget der skal tjekkes ud - smil smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra København
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Havemann Consulting Aps Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Else

Så vidt jeg kan forstå bruger i Cloudsprout til jeres webshop. Så vidt jeg kan se, så er der endnu ingen integrationer til nogen ERP eller regnskabssystemer fra cloudsprout.

Du kan jo tage fat i cloudsprout og spørge dem om, der er nogen integrationer på vej - det kan give dig en indikation om, hvilket regnskabssystem du skal vælge, hvis de er ved at lave en integration.

Ellers kan du vælge et selv - gå efter det billigste der har lagerstyring - og så opdater mellem dem manuelt. Du kan også være den første der får lavet en integration, men det kan nok hurtigt gå hen og blive dyrt.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ang. integrationer til CloudSprout, så har vi i dag, kørende integrationer både op imod e-conomic og Navision, derudover er der også mulighed for at importere og eksportere både csv og XML filer. Der er i øvrigt også forskellige webservices tilgængelige til at læse data ind og ud af systemet.

Så der burde være relativt rig mulighed for at binde kasseapparater og økonomisystemer sammen med CloudSprout. Vi hjælper selvfølgeligt gerne, som udgangspunkt uden beregning.

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Ang. integrationer til CloudSprout, så har vi i dag, kørende integrationer både op imod e-conomic og Navision, derudover er der også mulighed for at importere og eksportere både csv og XML filer. Der er i øvrigt også forskellige webservices tilgængelige til at læse data ind og ud af systemet.

Så der burde være relativt rig mulighed for at binde kasseapparater og økonomisystemer sammen med CloudSprout. Vi hjælper selvfølgeligt gerne, som udgangspunkt uden beregning.

Tak Peter - så kontakter jeg dig i en pb - SMIL - lyder bare godt.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)