Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop ønskes

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Poul madsen

vidste faktisk godt at der var en del tekst som skulle oversættes endnu, men da vi kører det som et test site så venter vi indtil siden er færdig

Tak for dit svar Morten

Produkt beskrivelsen kommer op så snart siden er færdig med de vigtige ting

/Abiran

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke kikket på detaljer, det har andre jo også gjort. Men jeg vil gerne mene noget om forsiden:

Og den er jeg altså ikke vild med. Jeg bliver totalt distraheret af damen i forgrundsbilledet og ikke på den gode måde. Der er flere ting.

Dybdeskarpheden rækker ikke over hele billedet og bagsiden af hende er uskarp, og det harmonerer ikke med at brædderne er skarpe.

Lyset på hende er uens, og farverne er udvaskede, se læberne.

Hun er vredet i et photoshop lag, så det virker totalt distorted. Hage og mund er meget underlige.

Skulderen er en stor plamage af marzipan, der optage en stor del af siden uden at give noget.

Det værste er skulderen og den uskarpe fjerne del af ansigtet. Der findes meget bedre billeder, og baggrunde derude.

Jeg vil anbefale, at du finder en varm tonet baggrund, og en varm velopløst pige, der er fuldt skarp. Varme får tingene til at virke mere appetitlige, og du kan bruge en forskel i hvidbalance til at accentuere dine produkter.

Du kan også overveje at vende hende anderledes. Det er vigtigt at dine produkter og damen er fotograferet fra samme perspektiv, så hænger det meget bedre sammen.

Valg af font på forsiden er jeg også tvivlrådig overfor, den distraherer budskabet, og jeg kan ikke let forstå det og skal sidde og decifrere, og det er man ikke interesseret i som sælger, når budskaber skal overbringes. Det er jo ikke et logo vi taler om, men en meddelelse til kunden, der skal være letforståelig og fremme salg.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)