Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg har sammen med min partner fået opbygget en næsten færdig hjemmeside.
midlertidigt link: https://naturligb.myshopify.com/ adgangskoden til siden: brulah

Jeg vil gerne have negative/ gode råd til hvad der kunne gøres bedre på siden?

Ser frem til at høre fra jer.

/Abiran

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:53

Hej Abiran

Lækkert site du har undervejs! Det virker som om at der er gjort en del mere ud af det, end hvad de mange unge førstegangsiværksættere gør, når der starter black mask shops. Simpelt og troværdigt.

Hermed lidt tanker:

• Det kunne være godt hvis man kom til produktet uanset hvor man klikkede i produktboksen (køb nu undtaget). At man kun kan klikke på produktnavnet koster konverteringer!
  • Kundernes mening ligner en intern underside - her forventer jeg ikke et eksternt link
  • Jeg savner en "om os" side samt kontaktoplysninger under "kontakt"
  • Footeren kan ligeledes benyttes til at vise kontaktoplysninger + betalingskortikoner
  • Da jeg endnu ikke er stødt på en produkttekst, er det svært at vurdere kvaliteten heraf :)
- Emil
Tilmeldt 18. Jul 13
Skrevet kl. 01:07

Hej Emil tak for svaret!

1 :Med hensyn til at man ikke kan klikke alle steder på produktet har vi først lig opdaget nu.
2 :Kundernes mening hvad tænker du på? skal jeg fyrer et eller andet plugin op på siden så folk kan skrive hvad de synes om siden/produkterne
3 :kontakt oplysninger osv har vi snakket om, men vi har ikke rigtigt fået smidt det op endnu "om os" siden skal da lige tages til overvejelse!
Betalingsikoner kommer snart!

Tak for rosne!

/Abiran

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 01:11

Det eneste jeg har er udtrykket dag2dag levering. Det er Day2day levering på engelsk, men på dansk hedder det til og ikke to.
Så derfor: Dag til dag levering. :) 

Tøj og accessories til træning, fitness og bodybuilding ---> http://www.bodybuildingshop.tk/

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:15

Abiran:
Kundernes mening hvad tænker du på? skal jeg fyrer et eller andet plugin op på siden så folk kan skrive hvad de synes om siden/produkterne

Her tænker jeg på det eksterne links som du har i din menu som peger mod trustpilot.

- Emil

Tilmeldt 18. Jul 13
Skrevet kl. 01:15

Hej Sr97

Grunden til valget af Dag2dag levering er fordi det virker ret mere professionelt skrevet efter min mening, men om man bruger det på dansk det ved jeg ikke, men kan godt forstå hvad det er du mener.

/ Abiran

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 02:17

Hos mig virker det lige modsat, da ordet 2/to ikke findes på dansk. Det virker som en dårlig, direkte oversættelse. :)

Tøj og accessories til træning, fitness og bodybuilding ---> http://www.bodybuildingshop.tk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Hej Abiran.

Jeg synes, det er en flot hjemmeside. Er enig med Emil i det han skriver om "Om os" og Kontakt. Det samme gælder "Kundernes mening". Eftersom punktet står i menu-barren tror man/jeg, at det er en intern underside, men i virkeligheden ryger brugeren over på Trustpilots hjemmeside. Derfor bør der være en mærkat/andet, hvor der står Trustpilot, eller at du skriver fx "Kundernes mening på Trustpilot".

- I menuen under Produkter står der Ansigtmasker, mens der på den side, man kommer ind på, står Ansigtsmasker med s midt i. Jeg mener, der skal være s efter ansigt

- Midt på forsiden i højre side står der "View more items". Det skal helst oversættes til dansk

- Hvis jeg klikker Produkter i menuen og nederst vælger Pakketilbud, kommer jeg ind på denne side, men her står der som navigeringshjælp: "Home -> Collections -Z Pakketilbud. Der skal være overensstemmelse mellem menu og navigeringshjælp. Home har du oversat til Startside

- Det er gode produktfotos i rammerne på forsiden, men det er først, når man bevæger musen hen over billederne, at der dukker et "Køb nu" op. Måske skal "Køb nu" være en permanent mærkat i stil med Tilbud

- I footeren virker det som om der er kommet nogle mellemrum ind foran hhv. Handelsbetingelser og Retur, for disse to ord står længere inde end de øvrige. Ved du hvad jeg mener?

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 00:26

Hej Abiran,

Jeg synes umiddelbart ikke jeg kan finde nogle produktbeskrivelser, så jeg ved ikke rigtig hvad det er man køber. 

/ Morten

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:29

Det fikser vi tilsidst inden vi åbner vores shop ! :)

mvh // Naturlig Balance

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)