| Hej. Dette er mit første indlæg, jeg håber det er placeret nogenlunde i den rigtige kategori. Vi åbnede i 2011 et vandrerhjem i Sønderjylland. Vores område er temmelig stort og vores bygninger, legeplads mm ligger desværre ikke særlig logisk placeret i forhold til hinanden. Derfor vil jeg gerne lave sådan et "oversigtskort" ligesom de har på mange campingpladser. Med hvordan griber jeg det an? Er der nogen programmer eller lign, i kender? De skal ikke være 100%, bare så gæsterne har en idé om, hvor tingene befinder sig. Jeg ser frem til, at høre fra jer | 
Alt efter hvornår tingene er bygget samt der er taget billeder kunne du tage et billed fra Google Maps og tilføje lidt tekst ?
Kunne fungere som en løsning lige nu og her ihvertfald .... Ellers kunne jeg da forestille mig nogle herinde billigt kunne lave et kort, fx baseret ud fra google + din info. Kunne være en opgave du kunne prøve at smide ind på Freelancer.
- Kom lige til at tænke på at jeg ikke ved hvordan det er med rettigheder på sådan et billig, men man kunne da basere sin tegning fra sådan et kort.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger