Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Områdeoversigt??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 6360
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Bopladsen Jyndevad Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Dette er mit første indlæg, jeg håber det er placeret nogenlunde i den rigtige kategori.

Vi åbnede i 2011 et vandrerhjem i Sønderjylland. Vores område er temmelig stort og vores bygninger, legeplads mm ligger desværre ikke særlig logisk placeret i forhold til hinanden. Derfor vil jeg gerne lave sådan et "oversigtskort" ligesom de har på mange campingpladser. Med hvordan griber jeg det an? 

Er der nogen programmer eller lign, i kender? 

De skal ikke være 100%, bare så gæsterne har en idé om, hvor tingene befinder sig.

Jeg ser frem til, at høre fra jerBig Smile

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:42

Alt efter hvornår tingene er bygget samt der er taget billeder kunne du tage et billed fra Google Maps og tilføje lidt tekst ?

Kunne fungere som en løsning lige nu og her ihvertfald .... Ellers kunne jeg da forestille mig nogle herinde billigt kunne lave et kort, fx baseret ud fra google + din info. Kunne være en opgave du kunne prøve at smide ind på Freelancer.

- Kom lige til at tænke på at jeg ikke ved hvordan det er med rettigheder på sådan et billig, men man kunne da basere sin tegning fra sådan et kort.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:48

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)