Hej. Dette er mit første indlæg, jeg håber det er placeret nogenlunde i den rigtige kategori. Vi åbnede i 2011 et vandrerhjem i Sønderjylland. Vores område er temmelig stort og vores bygninger, legeplads mm ligger desværre ikke særlig logisk placeret i forhold til hinanden. Derfor vil jeg gerne lave sådan et "oversigtskort" ligesom de har på mange campingpladser. Med hvordan griber jeg det an? Er der nogen programmer eller lign, i kender? De skal ikke være 100%, bare så gæsterne har en idé om, hvor tingene befinder sig. Jeg ser frem til, at høre fra jer |
Alt efter hvornår tingene er bygget samt der er taget billeder kunne du tage et billed fra Google Maps og tilføje lidt tekst ?
Kunne fungere som en løsning lige nu og her ihvertfald .... Ellers kunne jeg da forestille mig nogle herinde billigt kunne lave et kort, fx baseret ud fra google + din info. Kunne være en opgave du kunne prøve at smide ind på Freelancer.
- Kom lige til at tænke på at jeg ikke ved hvordan det er med rettigheder på sådan et billig, men man kunne da basere sin tegning fra sådan et kort.