Hvad med at hjælpe manden der har problemet istedet for at diskutere omkring virus og MAC.. Det er sku da lige meget hvad der er sket, han skal bare hjælpes videre.
Det er simpelthen en af de dummeste sætninger jeg længe har hørt.
Mig bekendt findes der pt. ingen kendte Vira til Mac. Der et par trojanere osv. men ikke rigtig noget der endnu udgør en reel trussel så længe man bare udviser en smule fornuft i sin brug af computeren.
Jeg får en masse popups og ekstra reklamer på siderne.
Er det når du surfer rundt på nettet? I så fald, hvilken browser bruger du?
Jeg ved at firefox og chrome har haft problemer med de plugins man kan installere. Hvis det er et plugin der er grunden, er det nemt at komme uden om, ved blot at afinstallere det pågældende plugin.
RAsmus Du er for sej !! Det virkede. Tusind tak for hjælpen :)
Indrømmer jeg har ikke meget forstand på mac. Men ved Eset sikkerhedssoftware har god omtale, som jeg også sælger på min side. Og disse har også lavet versioner til Mac. Har dog ikke versionen til mac smidt op på min side i nu. Men det er nu ikke fordi jeg ikke sælger den. Men mere fordi jeg ikke har nået det endnu. Man kan godt sættes i værk hvis nogen har brug for det.
Og et af Eset programmer (eset smart security) blev i april anmeldt bedst i test på forbrugerhjemmesiden tænk.dk Og har også gode anmeldser på den non profit hjemmeside av-comparatives