Kunne du ikke svare på mit spørgsmål? Hvis du alligevel ikke stoler på mig, hvorfor så overhovedet arbejde sammen med mig? |
Kim Boldig:MadsQ:Kim du skal tydeligvis nok tænke over hvordan du henvender og omtaler personer. Det virker lidt absurd.Det tror jeg ikke, jeg er stadig rystet over din holdning og indgang til din udvikler, håber han afviser dig
MadsQ:Husk på jeg informere freelanceren omkring det.Det er jeg skam klar over, men du giver ham jo ikke noget valg, han sidder ude i Asien til en i forvejen super dårlig løn og skal akrabe sammen til dagen og vejen, han ville sikkert arbejde for dig uanset hvad du så væltede over ham at den slags for at få brød på bordet. Jeg håber at han både kan og vil afvise din overvågning af ham når han arbejder.
MadsQ:hvordan vurderer man lige et stykke SEO arbejde, hvis man intet ved om det?Han hverken kan eller skal for pokker vel ikke lastes for din uvidenhed LOL det er næste for komisk
Best regards
Kim Boldig:MadsQ:Kim du skal tydeligvis nok tænke over hvordan du henvender og omtaler personer. Det virker lidt absurd.Det tror jeg ikke, jeg er stadig rystet over din holdning og indgang til din udvikler, håber han afviser dig
MadsQ:Husk på jeg informere freelanceren omkring det.Det er jeg skam klar over, men du giver ham jo ikke noget valg, han sidder ude i Asien til en i forvejen super dårlig løn og skal akrabe sammen til dagen og vejen, han ville sikkert arbejde for dig uanset hvad du så væltede over ham at den slags for at få brød på bordet. Jeg håber at han både kan og vil afvise din overvågning af ham når han arbejder.
MadsQ:hvordan vurderer man lige et stykke SEO arbejde, hvis man intet ved om det?Han hverken kan eller skal for pokker vel ikke lastes for din uvidenhed LOL det er næste for komisk
Best regards
1.
Kim. Prøv nu at vågn op. Du skyder med skud før du overhovedet kender min holdning. Det er et debatforum, og jeg stiller et simpelt spørgsmål.
2.
Udviklere i Asien er blandt de højst lønnede og er stor efterspørgelse på, så nej han lider ikke en nød af at have en timeløn mellem 5USD - 20USD alt efter kompetencer. Igen han er fri til at sige nej. Det er ikke et program jeg "presser" ned over hovedet på vedkommende. Men hvis du er freelancer på Odeks, så er du nok indforstået med at der er dette software som en del af brugeren bruger - fint så fik vi clearet det.
3.
Hvem har sagt jeg er uvidenede omkring det område? Forstå det nu det er et redskab til at optimere ens projektledelse. Selv hardcore udviklere kan til tider have svært ved at vurdere en opgave -præcise- omfang. Ser du tit i større/komplicerede udviklingsprojekter at der afgives et fasttilbud? Nej vel. Gav SEO som eksempel, da det netop er en af de udviklingsydelser der kan være meget ugennemskuelig at vurdere, så blev den også clearet.