Tak for svarene, og de noget skarpe meninger til hvilken person jeg er - det var nu blot et spørgsmål:)
Kim du skal tydeligvis nok tænke over hvordan du henvender og omtaler personer. Det virker lidt absurd.
Men hvis du synes jeg er så "Out of line" ville jeg anbefale dig at tage en tur på Google. Netop overvågning fra arbejdsgiveren er et meget omdiskuteret område, og helt sikkert noget der vil blive meget mere af. Allerede nu er det vil "foruroligende" hvor meget arbejdsgiveren egentlig overvåger medarbejderne, og hvor stor interesse der er i det - tror du kun arbejdsgiveren bruger videokameraer når der er indbrud/røverier - er det ikke det samme jeg efterspørger :)? Husk på jeg informere freelanceren omkring det.
Link til læsning
Men.
Hvis nogle af de største portaler for freelancer decideret udvikler et software til overvågning af de enkle freelancere må der være noget om snakken. Der må være en massiv efterspørgelse, og en ledelse der har vurderet at der er et egentlig behov for det grundet en problemstilling.
Kan ikke huske hvem der skriver det, men noget i stilen af det vel er i orden lige at "kigge med over skulderen" - det er jeg helt enig i. Specielt udvikling, da det er så ugennemskueligt - hvordan vurderer man lige et stykke SEO arbejde, hvis man intet ved om det?
Tror min beslutning er at kigge lidt mere på Odesk.
Rigtig god sommer, og tak for indlæggene.