Det er fint med masser af tekst, det giver noget at læse for dem som har interesse samt søgemaskinerne. Desværre ses det tit at personer hurtigt smutter væk fra en side hvis der kun er brød tekst. Det er mere den ældre generation som bliver og læser alt igennem.
Få nogel billeder op som skaber liv og kan med et enkelt blik fortælle brugerne hvad siden handler om.
Fortsat god weekend.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Mange tak for de gode svar. Jeg vil bruge dem her over den næste uges tid og lave en hel del forandringer/forbedringer på siden. Mine umiddelbare første skridt vil være at tilføje flere målrettede sider som kort forklarer om en enkelt ting eller koncept. På hver a dem vil jeg lægge en video op på ca. 30-120 sek. samt tekst nok til at gøre søgemaskinerne glade. (Heldigvis ved jeg nok om SEO til at gøre dette. Hvis man søger på FasterEFT Danmark ligger min side allerede på top 2 i Google) :)
Jeg kunne dog stadig virkelig godt tænke mig at høre lidt flere specifikke forslag til designet af siden. Som sagt er jeg farveblind så jeg gætter mig ofte blot frem ved valg af farver osv. Den builder jeg bruger i øjeblikket er gratis og simpel men af rigtig god kvalitet for en gratis. Så de tips jeg får vil jeg nok højst sandsynligt benytte når jeg overfører min hjemmeside til en builder med lidt flere funktioner. :)
Selv om jeg fra tidernes morgen er webdesigner og kan kode, og kan lave en side. Så kommer jeg aldrig op på højde med proff som laver det på ovenstående link, fordi de bare er skide gode til det.
Derfor: Hvad med at brug wordpress og købe en proff tema til det. Det koster tæt på 0 kr. Når du nu er farveblind, vil det så være en ide ikke at stå for farverne? find evt tema, og sæt farverne sammen sammen med en anden som kan hjælpe dig.
Vil bare lige sige at jeg har taget de gode råd til mig og startet helt forfra på min side. Den færdige side kan nu findes på www.faster-eft.dk frem for www.fastereft.qsite.dk
Jeg vil meget værdsætte kommentarer og forslag til den nye side også :) Videoerne regner jeg med at tage om snart. Jeg synes jeg ser lidt for alvorlig ud. Men på den anden side er det jo også et seriøst emne. Hvad mener i?
Hvad med farverne? Og billederne? Jeg er specielt interesseret i at høre jeres meninger om forsiden.
Hvordan ser det ud for en som slet intet kender til den behandlingsform som jeg giver?