Vi har i snart 20 år haft en online shop, der sælger julepynt plus en del andet brugskunst. Siden er et ScanNet-system, men vi ønsker en ny shop og hjælp til online marketing fremadrettet.
Udover at lægge nye varer ind regelmæssigt, gør vi intet for markedsføring aktuelt.
Det må nok blive template, da vi ikke er en stor forretning. Det er ikke så vigtigt, hvilket system, det er. Vi har tidligere erfaring med osCommerce, men det vigtigste er, at det er brugervenligt fra begge sider. Selvom vi selv har håndteret det tekniske tidligere, har vi ikke længere tid til dette, så det skal være en køreklar shop inkl betalingssystem. Vi har en eksisterende aftale med NETS til danske og udenlandske kort,
Vi aner ikke noget om pris ud i markedføring, da vi ikke kender prisniveauerne. Det afhænger også af, hvilke forventninger der kan være til øget indtjening med den ene eller anden model. Og hvordan balancen er i forhold til selv at lægge varer ud vs. betale sig fra denne service.
Fedt at I skal i gang med at opgradere jeres webshop. Jeg forslår at du læser dette indlæg, som kommer ind på nogle af de mange webshopsystemer der er på markedet i dag.
Tak for din besked. Ja, det har vi bestemt overvejet. Vi har i flere omgange været i dialog med ScanNet omkring konvertering, men vi har faktisk ikke fået nogen brugbar vejledning og mest af alt er vi efterladt med indtrykket af, at vi "bare" får lov til at betale mere. Så jeg ved ikke, om du kan overbevise mig om, at vi skal vælge en lokal opgradering? Jeg så i går, at I har nogle nye SEO-produkter, som jeg ikke kendte til, men hvis du vender tilbage, kan du jo fortælle mig om disse samtidigt...
Vi har i snart 20 år haft en online shop, der sælger julepynt plus en del andet brugskunst. Siden er et ScanNet-system, men vi ønsker en ny shop og hjælp til online marketing fremadrettet.
Den første gang jeg loggede ind på hjemmesiden, så viste den, den engelske version? :) Er det helt bevist at i har valgt det, eller gik der mon noget galt i mit tilfælde?