Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop + hjælp til online marketing

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i snart 20 år haft en online shop, der sælger julepynt plus en del andet brugskunst. Siden er et ScanNet-system, men vi ønsker en ny shop og hjælp til online marketing fremadrettet.

Udover at lægge nye varer ind regelmæssigt, gør vi intet for markedsføring aktuelt.

Den aktuelle hjemmeside kan findes på www.dkglobal.dk 

Med venlig hilsen
Daniel Faurholt-Jepsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:08

Hej Daniel.

For at få et ordenligt svar tror jeg du er nød til at skrive et lidt mere uddybende indlæg.

Ønsker i et bestemt system webshoppen skal kører på? (osCommerce, Magento, Prestashop, eller noget helt tredje?)

Vil i have noget designet fra bunden, eller bare template? Hvad er jeres budget til de forskellige ting?

Hvad tænker du med markedsføring? Aktiv markedsføring eller bare at hente flere besøgende gennem SEO?

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 22:26

Det må nok blive template, da vi ikke er en stor forretning. Det er ikke så vigtigt, hvilket system, det er. Vi har tidligere erfaring med osCommerce, men det vigtigste er, at det er brugervenligt fra begge sider. Selvom vi selv har håndteret det tekniske tidligere, har vi ikke længere tid til dette, så det skal være en køreklar shop inkl betalingssystem. Vi har en eksisterende aftale med NETS til danske og udenlandske kort,

Vi aner ikke noget om pris ud i markedføring, da vi ikke kender prisniveauerne. Det afhænger også af, hvilke forventninger der kan være til øget indtjening med den ene eller anden model. Og hvordan balancen er i forhold til selv at lægge varer ud vs. betale sig fra denne service.

Daniel

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel,

Fedt at I skal i gang med at opgradere jeres webshop. Jeg forslår at du læser dette indlæg, som kommer ind på nogle af de mange webshopsystemer der er på markedet i dag.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 09:41

Hej Daniel

Har I overvejet Webshop2? Der er sket rigtigt meget med shopsystemet på det sidste.

I kan jo få lagt alle produkter, gamle ordre, kategorier, tekstsider m.fl. direkte over i Webshop2 gratis.

Hvis det er noget I vil høre mere om, er I selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 21:27

Hej Jacob

Tak for din besked. Ja, det har vi bestemt overvejet. Vi har i flere omgange været i dialog med ScanNet omkring konvertering, men vi har faktisk ikke fået nogen brugbar vejledning og mest af alt er vi efterladt med indtrykket af, at vi "bare" får lov til at betale mere. Så jeg ved ikke, om du kan overbevise mig om, at vi skal vælge en lokal opgradering? Jeg så i går, at I har nogle nye SEO-produkter, som jeg ikke kendte til, men hvis du vender tilbage, kan du jo fortælle mig om disse samtidigt...

Daniel

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 21:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 09:04

Hej Daniel

Det var så lidt - det lyder ikke til at du er blevet så godt informeret, for der er stor forskel (Til den positive side) på de to shopsystemer.

Jeg har lige sendt dig en mailSmile

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 09:57

Hej Daniel,

Den første gang jeg loggede ind på hjemmesiden, så viste den, den engelske version? :) Er det helt bevist at i har valgt det, eller gik der mon noget galt i mit tilfælde?

Tobias 

Tilmeldt 19. Jul 13
Skrevet kl. 10:14

Ja, det er helt bevidst. Den største del af omsætningen har historisk set ligget uden for DK.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)