Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværksgruppe på fyn

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Super godt, Michelle.
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle.

Jeg er fortsat interesseret - jeg har sendt dig en e-mail :)

Jimmy

Fra fyn
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle, Da det ikke er alle som har skrevet til mig på mail: cmics@cmics.dk, sender jeg hermed svaret om netværksgruppen her. Så har jeg fået svar om lokaler idag. Den første gang kan vi mødes i Odense. Dato: Tirsdag d. 1/10-2013 kl. 17.30. Adressen: Lokalen er i Stjerneskibet Havnegade 29 5000 Odense C Jeg havde en agenda i tankerne, og hvis i har noget andet at tilføje til dette, er i meget velkommen. Agenda; Hvem er vi? Hvor er vi fra og branche? Ideen bag netværksgruppen? Til de interesseret der vil mødes igen efter første gang laves der videre plan om ny dato, lokale muligheder samt laves en kontaktliste. Stjerneskibet vil ligge lokalen til denne møde første gang gratis, men vi skal selv betale for kaffe og te denne dag.(husk små penge i lommen) Tilmelding til denne arrangement er nødvendigt for at vi ikke risikere at der ikke kommer nogen på denne dag( kører forgæves, da vi alle kommer langvejs fra). Tilmelding senest Tirsdag d. 17/9-2013. på mail: cmics@cmics.dk eller tlf: 22 83 95 94 Jeg glæder mig til at høre fra jer og håber at se jer alle sammen. mvh Michelle Stegmann www.cmics.dk
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Top Trade Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michelle.
Jeg vil ikke smage for meget, men er lokalen ikke tilpasset en organiseret gruppe.. ? Jeg mener, vi kender ikke hinanden... Jeg tænkte mere på en bowlingclub, billard.. Et afslappende sted til at lære hinanden at kende

Men det er bare min mening...
Hilsner
Fra fyn
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg ved ikke hvad folk har lyst til men tænkte at nu var det jo første gang og der var lidt mere ro til at præsentere hinanden, men hvis alle stemmer for et andet sted er jeg fuld åben for forslag:)

Stjerneskibet udlejer kontor lokaler/konferencer lokaler, og de holder selv netværksmøder/kursuser.  Jeg har kontakt med udviklings fyn  og fik derfor lov til dette den første gang.  

Et netværks gruppe kan køres på mange måder, kender en del som kører på business og andre kun socialt.

Men igen er jeg fuld åben for forslag hvis der er stemning til noget andet:) I fald hvor skal vi mødes?

mvh michelle stegmann

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes, vi skal holde fast i Michelles lokaler her den første gang. Så kan vi altid finde ud af, hvor vi skal mødes de efterfølgende gange og hvilken form og karakter netværksgruppen skal have.

Mvh. Linda
Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Linda og synes også, at vi skal holde fast i Michelles oprindelige forslag med lokalet på Stjerneskibet.

Så er der sikkert mere ro til at sætte navn og ansigt på hinanden og til at drøfte, hvordan netværket skal fungere fremover.

Jeg glæder mig allerede til at hilse på jer.

Mvh
Kerstin

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer - har også tilmeldt mig pr. mail :)

Fra fyn
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle, Må desværre giver jer en kedelige meddelelse. Vi har fået problemer med lokalen d. 1/10. Men ikke nok med det, er der flere som har skrevet at der er jobmesse i Odense denne dag som de ønsker at deltage i. Jeg tænker at vi kan blive ved med at rykke datoen og det vil i sidste ende med at det ikke vil blive til noget med netværksgruppen. Til dem af jer som er stadig interesseret, hvad siger i til at vi holde fast i datoen men vi evt finde et andet sted?( Er der nogen af jer som har forslag til et nyt sted?) Hvis vi ikke finder et andet sted, og folk har ikke noget mod at køre kan vi godt bruge mit virksomheds konference lokale i Svendborg. Der er masser af plads, parkering, samt gratis kaffe og te. :) Håber at høre fra jer alle sammen. med venlig hilsen Michelle Stegmann
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 84
Fra  Eldrup Event Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Jeg er helt enig med dig.....Lad os holde fast i datoen og de nye lokaler

Mvh Jan

 

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)