Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 67 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtjeningsrapport for april - Dildo-priser.dk

Bedste måned so far - Uden sammenligning.

Partner-ads - 7.906,57 kr

Tradedoubler - 82,56 kr

I alt: 7.989,13 kr

Måneden bød også på en besøgsrekord, ikke mindst på grund af en artikel der gik viralt på Facebook, og har trukket 9.000 likes.

Jeg fik således 52.590 besøgende, og 47.950 af dem var unikke. Det resulterede i 85.961 sidevisninger, eller i alt 1.63 sider pr session. Mange af mine besøgende var dog ikke købelystne besøgende, og jeg fik stort set ikke noget ud af de 4 dage hvor mine besøgstal var helt i vejret, sådan rent kroner/ører mæssigt. Men på den lange bane, så satser jeg lidt på, at nogle af de små 50.000 mennesker nu ved hvor de skal kigge henne næste gang de skal købe voksenlegetøj.

Der hvor jeg kan mærke den største stigning, er at jeg nu er oppe på små 150 besøgende pr. dag, og det er vel og mærke købelystne folk, så det kan mærkes i omsætningen. Så alt i alt er siden på rette spor, og det går fremad.

Jeg er desuden ved at integrere Trustpilot på siden, så jeg kan vise de enkelte butikkers trustpilot score, og emærkning. Nå ja, og så har jeg fået nyt design og logo også! :D

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Olsen:

Der hvor jeg kan mærke den største stigning, er at jeg nu er oppe på små 150 besøgende pr. dag, og det er vel og mærke købelystne folk, så det kan mærkes i omsætningen. Så alt i alt er siden på rette spor, og det går fremad.

Jeg er desuden ved at integrere Trustpilot på siden, så jeg kan vise de enkelte butikkers trustpilot score, og emærkning. Nå ja, og så har jeg fået nyt design og logo også! :D

Stærkt man!

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækre tal Jonas, hvis jeg bare havde en brøkdel af den indtjening ville jeg være glad :) ...

Lidt tal fra Kameravalg.dk:

~ 2700 besøg det sidste måned

~ Omkring 30% vender tilbage

~ 63.000+ udgivne ord

~ Nyt design + logo

Nærmer mig stille og roligt de 100 besøg pr/dag rimelig fast, dog følger indtjeningen slet ikke med. Satser på i weekenden at få sat nogle "Bestil her" knapper og lign ind, kontra bare mine tekst links.

Fik et link ind på et større udenlansk site igår, hvilket gav en hel del besøg og typisk gik Unoeuro ned det meste af aftenen. Ikke at det havde betydet meget rent indtjenings vis, men sku lidt træls at vide at mange besøgende bare møder en side der er nede, første gang de ser navnet.

Tidsmæssigt tager det lille hobby projekt sku en del tid efterhånden, og ellers er et af mine store problemer stadig steder at linke til. Fx sites fra USA kan straks efter lancering linke til preorder og den slags hvilket jeg overhoved ikke kan, så det arbejder jeg stadig på, eftersom at det begrænser en del.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

@Henrik - Du kan altid prøve, at kontakte fotohandlere, og sige du har x antal relevante besøgende, om de er interesseret i et samarbejde.

Hvad angår det med at linke til pre-order, så har jeg løst det ved bare at oprette produkterne (mine produkter ligger som en shop), og så bare lade være med at have nogle forhandlere tilknyttet endnu, og skrive tydeligt i teksten at forhandleren kommer. Det betyder altså, at siden bliver indexeret med det samme, selv om produktet ikke er i landet endnu...

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere haft fat i en del forhandlere, hvor der virkelig ikke var meget hul igennem desværre. Regner lige med at hæve mit besøgs tal lidt ekstra inden jeg tager fat i dem igen, og se om det har hjulpet noget.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Stærkt gået Jonas!

Hvordan laver du dine prisssammenligninger - er det manuelt eller vha. et plug-in?

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rart at se efter at man begyndte at bruge lidt tid på sitet i Februar at tallene langsomt er begyndt at stige .... (Alt trafik i starten kom næsten fra Amino)

Når jeg så lige begynder for alvor at sætte mig ind i SEO, søgeord optimering osv begynder der da at komme en smule håb ... Lidt længere vej end forventet, men med ens første forsøg tager tingene sku nok lidt tid når man lærer alt fra bunden.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så blev et af mine del mål nået, nemlig 3000 besøg over et måned, så de 100 dagligt stabilt er efterhånden nået ... (Godt nok ikke unikke)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg tilmelde mig med min facebook side? 

Altså jeg har en facebook side hvor jeg "sælger" reklamer og får penge pr klik på de opslag jeg laver, er det ok?

Emil

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Emilborg:

Kan jeg tilmelde mig med min facebook side? 

Altså jeg har en facebook side hvor jeg "sælger" reklamer og får penge pr klik på de opslag jeg laver, er det ok?

Emil

Nope - det skal være et decideret website :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 67 ud af 76 (758 indlæg)