hmm jeg kan jo se at folk bruger denne side at at bedre optimere deres side.. og det er sådan set fint nok, men er det formålet med dette indlæg? Og tusind tak for en stjerne, man kan ikke have sin mening her på amino uden at man bliver angrebet og spist levende:)
hmm jeg kan jo se at folk bruger denne side at at bedre optimere deres side.. og det er sådan set fint nok, men er det formålet med dette indlæg? Og tusind tak for en stjerne, man kan ikke have sin mening her på amino uden at man bliver angrebet og spist levende:)
Det virker som om rigtig meget går direkte over dit hoved. Folk bruger ikke det her indlæg til at "optimere deres side". De som linker til måneds resultater, linker gerne til deres personlige blog, som de højst sandsynligt ikke har klistret ind i reklamer. Det påvirker ikke rigtig den side de bruger i konkurrencen. Og ja, det er formålet. I starten var formålet ret simpelt: Konkurrencen er åben, meld jer til. Efterfølgende er den så til folk der gerne vil vise deres formåen i løbet af en foregående måned, og linker så til deres opgørelser. Hvorfor er du så butthurt over det?
Årsagen til at du får én stjerne, er fordi du har en fantastisk evne til at smide indlæg med ligegyldigt indhold som ikke fortjener mere end én stjerne.
Ét link er desuden ikke nok til at "optimere en side", hvis vi går ud fra at linkbuilding (som det bidrager til) er optimering. Medmindre det er dofollow og direkte fra et relevant .edu domæne, så skal det nok rykke en del. - Det er bare ikke tilfældet.
Føler du dig angrebet, fordi du får en grafisk detalje i form af en stjerne? Rolig nu. Og hvor bliver du angrebet? Er de andre, der ikke deler din mening, ikke velkomne til at skrive et svar til dig?
To folk er uenige med dig, og du føler dig spist levende. Easy now
Yep - 192 udgivne indlæg... Det er alt i alt... Jeg er dog ved at omlægge hele siden, så derfor er der lige en pause med at få nye produkter ind. Men det kommer snart håber jeg :)
Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk