Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 64 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

hej

hmm jeg kan jo se at folk bruger denne side at at bedre optimere deres side.. og det er sådan set fint nok, men er det formålet med dette indlæg? Og tusind tak for en stjerne, man kan ikke have sin mening her på amino uden at man bliver angrebet og spist levende:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:12

Konkurrencen er jo ikke slut, og at optimere sin side må siges at være en stor del af tråden, eftersom det trods alt handler om at tjene penge.

Den er heldigvis ret nem at hoppe over Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bolig-job-plan.dk:

hej

hmm jeg kan jo se at folk bruger denne side at at bedre optimere deres side.. og det er sådan set fint nok, men er det formålet med dette indlæg? Og tusind tak for en stjerne, man kan ikke have sin mening her på amino uden at man bliver angrebet og spist levende:)

Det virker som om rigtig meget går direkte over dit hoved. Folk bruger ikke det her indlæg til at "optimere deres side". De som linker til måneds resultater, linker gerne til deres personlige blog, som de højst sandsynligt ikke har klistret ind i reklamer. Det påvirker ikke rigtig den side de bruger i konkurrencen. Og ja, det er formålet. I starten var formålet ret simpelt: Konkurrencen er åben, meld jer til. Efterfølgende er den så til folk der gerne vil vise deres formåen i løbet af en foregående måned, og linker så til deres opgørelser. Hvorfor er du så butthurt over det?

Årsagen til at du får én stjerne, er fordi du har en fantastisk evne til at smide indlæg med ligegyldigt indhold som ikke fortjener mere end én stjerne.

Ét link er desuden ikke nok til at "optimere en side", hvis vi går ud fra at linkbuilding (som det bidrager til) er optimering. Medmindre det er dofollow og direkte fra et relevant .edu domæne, så skal det nok rykke en del. - Det er bare ikke tilfældet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bolig-job-plan.dk:

hej

Føler du dig angrebet, fordi du får en grafisk detalje i form af en stjerne? Rolig nu. Og hvor bliver du angrebet? Er de andre, der ikke deler din mening, ikke velkomne til at skrive et svar til dig? Skype-Wink

To folk er uenige med dig, og du føler dig spist levende. Easy now Skype-Smile

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:16

Skriver folk stadig indlæg deres sider ? ... Prøvede lige at se hvor meget jeg selv havde lavet:

www.kameravalg.dk 

- 96 udgivne indlæg (Nyheder i mit tilfælde)

- 40.000 udgivne ord er lige rundet

- 38 udgivne sider 

Det begynder efterhånden at hjælpe på det ..... 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 12:21

Yep - 192 udgivne indlæg... Det er alt i alt... Jeg er dog ved at omlægge hele siden, så derfor er der lige en pause med at få nye produkter ind. Men det kommer snart håber jeg :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

så har jeg misforstået meningen med dette indlæg det beklager jeg... 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 11:58

Hej folkens,

Kunne man lokke jeres analytics data for en måned ud af jer? Jeg er først endelig kommet igang med mit site (1. marts) og jeg har følgende data.

Her er mine data

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 17:34

Godt nok er herremoden.dk ikke med i affiliate dm, men det er jo en affiliate side, så i får den sgu alligevel ;-)

som i kan se har den på meget kort tid opnået et meget fornuftigt besøgstal, og i alt haft 8 salg indtil videre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 14:41

Jeg ligger sådan jævnt med mellem 80-120 daglige besøg på SULivet.dk

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Side 64 ud af 76 (758 indlæg)