Nu har jeg igennem længer tid prøvet at følge udviklingen i dette DM. Kan det passe at de fleste kun har imellem 100-500 besøgende pr. mdr.
mange har overhovedet ikke opsat nogen side endnu eller kun med meget lidt indhold.
jeg syndes det her er meget spændende og glæder mig til det begynder at rykke der ud af
Der er rigtig mange deltagere, der mister modet hen af vejen. Det har der i hvert fald været de andre år. Og når der i år så er er rekord mange deltagere, så er det klart, at der også er rigtig mange, der falder fra igen, da tendensen fortsætter.
Det er ærgerligt for konkurrencen, da det spændende går lidt af, når det kun er top 10, der bevæger sig fra måned til måned.
Lige en update fra mig: Jeg har ikke fået gjort noget på siden overhovedet her i oktober, grundet studie m.v. (nok også lidt manglende motivation). Dog er det lykkedes mig at forøge indtjeningen i forhold til sidste måned, så den landte på 239 kr. Ikke helt vildt imponerende, men for mig er det nu noget der gør, at jeg stadig ikke har opgivet håbet.. :)