Har smidt dig en PM Knut, det virkede næsten ... Selve blog delen kom frem på forsiden, men overskrev så også alt det andet. Vil godt se om det er muligt at bevare noget af den nuværende + blog delen, er da blevet lidt klogere nu
Så nåede jeg et punkt til hvor jeg opgav mit theme, og har nu brugt hele aftenen på at skifte det ud, så især nyheder på forsiden bliver vist ordenligt osv.
Der mangler stadig en del, men det begynder at ligne noget. Der skal laves ordenlige billeder til slideren, er først lige gået igang med at oversætte inde i kilde filen osv, men nu lykkes det efter mange timer bare at få rimelig.
Håber at resten får tilføjet en masse lækkert på jeres sider
Nå venner, så er jeg også tilmeldt i år og så er målet at forbedre sidste års 6 plads (eller i det mindste slå Halfdan).
Strategien er at alle andre skriver om dametøj og derfor får I hurtig mættet det marked og så kan dem af os der skriver om nedløbsrør og skimmelsvamp løbe af med sejren.
Under alle omstændigheder skal du tænke på, at første rapportering fandt sted kun 13 dage efter startskuddet. Folk skal jo lige i gang og op i SERP :P.
Jeg har kigget på den side du deltager med, men hvilke indtægter generere du fra... Jeg ser ingen links, eller nogle klinikker der reklameres for ?
eller er der en anden måde du tjener på denne gang ?
Der er ingen links på 123tandlæge.dk endnu, nope. Det kommer senere hen.
Jeg lader lige siden vokse lidt til at starte med før end jeg begynder at tjene penge på den. Det er ren og skær taktik - den er mere linkværdig i sin nuværende form.
Og den taktik virker - se grafen for den organiske trafik:
Det kan sagtens være en god taktik at vente med affilite-linksne og Adsense-blokkene til at starte med. Jeg ved, at adskillige deltagere gjorde det samme til sidste års konkurrence :)