Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 19 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg også meldt mig til, med mit første forsøg på et affiliate site.

Jeg kan se jeg er LAANGT bagud i forhold til jer andre med hensyn til tekst skrevet - men regner med at tilføje masser af indlæg og tekst løbende :-)

I skal selvfølgelig også se siden..

Den hedder http://babytoej-udsalg.dk, og omhandlre babytøj på udsalg. Siden kan ses her :-) 

Hvis nogen har lyst, eller kender nogen der har lyst, tager vi meget gerne imod gæstebloggere, der vil skrive noget inden for babyområdet. Det gør ikke noget, at emnet ikke omhandler babytøj :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 16. Jun 13
Indlæg ialt: 76
Fra  SimonSimon I/S Skrevet kl. 19:37

Tim:
Hvis nogen har lyst, eller kender nogen der har lyst, tager vi meget gerne imod gæstebloggere, der vil skrive noget inden for babyområdet

BedreByg.dk tager selvfølgelig også mod gæsteindlæg. Dog skal de ikke omhandle babytøj, men noget der relaterer sig til byggeri, vedvarende energi og lignende Smile

Held og lykke til dig Tim

BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt

Fra Nordjylland
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Scandic Services ApS Skrevet kl. 23:07

Hvis nogen ellers vil ud med det, synes jeg det kunne være lidt sjovt at høre, hvor mange sidevisninger folk har på deres side? Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse for, hvad der er normalt/godt. 

Har 1200 sidevisninger indtil videre og har intet linkbuilding lavet. Mange af de views er nok også mig selv. Hvor mange sidevisninger er der ca. på et affiliate site, som skaber en god indtjening?

Partner Manager, Scandic Services ApS
Eksklusiv distributør af WhiteCanyon software til sikker certificeret datasletning

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SimonSimon:

Tim:
Hvis nogen har lyst, eller kender nogen der har lyst, tager vi meget gerne imod gæstebloggere, der vil skrive noget inden for babyområdet

BedreByg.dk tager selvfølgelig også mod gæsteindlæg. Dog skal de ikke omhandle babytøj, men noget der relaterer sig til byggeri, vedvarende energi og lignende Smile

Held og lykke til dig Tim

Inde på gæsteblog.dk, kan i finde en del som søger, men også ønsker at skrive gæsteartikler i bytte for et relevant link. I kan jo kigge om der er nogle i jeres kategori. Der er allerede en del affiliate DM deltagere, som har smidt en request derind. 

(Har selv fået skrevet 4 rigtig fine og relevante gæsteartikler derinde, og har også selv skrevet et par stykker til andre sites, og de er selvføleglig af højeste kvalitet ;-)) 

EDIT: Jeg så lige, at du allerede har smidt en tråd derinde. Dette betyder dog ikke, at "tilbuddet" ikke gælder for alle andre :-)!

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 10:00

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:19

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Schriver Nielsen:

Har 1200 sidevisninger indtil videre og har intet linkbuilding lavet. Mange af de views er nok også mig selv. Hvor mange sidevisninger er der ca. på et affiliate site, som skaber en god indtjening?

Så kan jeg da lige tilføje at hvis man bruger Wordpress (hvilket støreste delen af jer sikkert gør) så kan i med det plugin der hedder Google Analytics for Wordpress vælge ikke at få tracket brugere som er logget ind, og dertil kan man også vælge fra hvilket niveau brugeren skal have før der logges, dette gør at hvis man sørger for at logge ind på sin side inden man kigger på den, så bliver ens besøg ikke talt med, og så er de tal som står i Analytics lidt bedre, for hvor fedt er det at se der var have 9 besøgende hvis man selv har talt som de 8 af dem :D

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tør knap nok at installere det plugin, bliver da bare deprimeret når jeg kan se at der kun har været 2 inde på siden Skype-BigSmile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:09

Michael R. Gertz:
Så kan jeg da lige tilføje at hvis man bruger Wordpress (hvilket støreste delen af jer sikkert gør) så kan i med det plugin der hedder Google Analytics for Wordpress vælge ikke at få tracket brugere som er logget ind

Fed information :)! Jeg kan dog ikke finde det sted som du nævner, hvor man kan vælge ikke at få tracket sig selv/brugere som er logget ind?

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 13:21

Mads Grønlund:

Fed information :)! Jeg kan dog ikke finde det sted som du nævner, hvor man kan vælge ikke at få tracket sig selv/brugere som er logget ind?

-Mads

Du skal først sætte hak i "Show advanced settings:", så kan du under "Ignore users:" vælge f.eks. "Administrator".

Håber det hjælper dig :)

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Side 19 ud af 76 (758 indlæg)