Så fik jeg også meldt mig til, med mit første forsøg på et affiliate site.
Jeg kan se jeg er LAANGT bagud i forhold til jer andre med hensyn til tekst skrevet - men regner med at tilføje masser af indlæg og tekst løbende :-)
I skal selvfølgelig også se siden..
Den hedder http://babytoej-udsalg.dk, og omhandlre babytøj på udsalg. Siden kan ses her :-)
Hvis nogen har lyst, eller kender nogen der har lyst, tager vi meget gerne imod gæstebloggere, der vil skrive noget inden for babyområdet. Det gør ikke noget, at emnet ikke omhandler babytøj :-)
Hvis nogen har lyst, eller kender nogen der har lyst, tager vi meget gerne imod gæstebloggere, der vil skrive noget inden for babyområdet
BedreByg.dk tager selvfølgelig også mod gæsteindlæg. Dog skal de ikke omhandle babytøj, men noget der relaterer sig til byggeri, vedvarende energi og lignende
Held og lykke til dig Tim
BedreByg.dk - Bliv klædt godt på til dit næste byggeprojekt
Hvis nogen ellers vil ud med det, synes jeg det kunne være lidt sjovt at høre, hvor mange sidevisninger folk har på deres side? Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse for, hvad der er normalt/godt.
Har 1200 sidevisninger indtil videre og har intet linkbuilding lavet. Mange af de views er nok også mig selv. Hvor mange sidevisninger er der ca. på et affiliate site, som skaber en god indtjening?
Hvis nogen har lyst, eller kender nogen der har lyst, tager vi meget gerne imod gæstebloggere, der vil skrive noget inden for babyområdet
BedreByg.dk tager selvfølgelig også mod gæsteindlæg. Dog skal de ikke omhandle babytøj, men noget der relaterer sig til byggeri, vedvarende energi og lignende
Held og lykke til dig Tim
Inde på gæsteblog.dk, kan i finde en del som søger, men også ønsker at skrive gæsteartikler i bytte for et relevant link. I kan jo kigge om der er nogle i jeres kategori. Der er allerede en del affiliate DM deltagere, som har smidt en request derind.
(Har selv fået skrevet 4 rigtig fine og relevante gæsteartikler derinde, og har også selv skrevet et par stykker til andre sites, og de er selvføleglig af højeste kvalitet ;-))
EDIT: Jeg så lige, at du allerede har smidt en tråd derinde. Dette betyder dog ikke, at "tilbuddet" ikke gælder for alle andre :-)!
Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk
Har 1200 sidevisninger indtil videre og har intet linkbuilding lavet. Mange af de views er nok også mig selv. Hvor mange sidevisninger er der ca. på et affiliate site, som skaber en god indtjening?
Så kan jeg da lige tilføje at hvis man bruger Wordpress (hvilket støreste delen af jer sikkert gør) så kan i med det plugin der hedder Google Analytics for Wordpress vælge ikke at få tracket brugere som er logget ind, og dertil kan man også vælge fra hvilket niveau brugeren skal have før der logges, dette gør at hvis man sørger for at logge ind på sin side inden man kigger på den, så bliver ens besøg ikke talt med, og så er de tal som står i Analytics lidt bedre, for hvor fedt er det at se der var have 9 besøgende hvis man selv har talt som de 8 af dem :D
Så kan jeg da lige tilføje at hvis man bruger Wordpress (hvilket støreste delen af jer sikkert gør) så kan i med det plugin der hedder Google Analytics for Wordpress vælge ikke at få tracket brugere som er logget ind
Fed information :)! Jeg kan dog ikke finde det sted som du nævner, hvor man kan vælge ikke at få tracket sig selv/brugere som er logget ind?