Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 3 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Må prøve at finde ud af hvad affiliate egentlig er nu, og om man bare skal finde et simpelt gratis theme og bruge sin energi på at skrive nu når man er helt begynder.

Behold det standard tema som Wordpress bruger. Det er simpelt og gratis. Og så tag et kig på den her side omkring affiliate marketing i praksis. Det er god læsning.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Frydenborg Hansen:
Er der nogen tilmeldingsfrist?

Yes - når konkurrencen er vundet. Indtil da er du velkommen :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Henrik Kristensen:
Må prøve at finde ud af hvad affiliate egentlig er nu, og om man bare skal finde et simpelt gratis theme og bruge sin energi på at skrive nu når man er helt begynder.

Behold det standard tema som Wordpress bruger. Det er simpelt og gratis. Og så tag et kig på den her side omkring affiliate marketing i praksis. Det er god læsning.

Takker, det vil jeg lige prøve at læse lidt om, aldrig brugt Wordpress uden theme, havde selv tænkt på noget ala denne stil:

http://wordpress.org/themes/twentytwelve

Men jeg må blive klogere hen af vejen, når man intet aner om det, kan det vel kun gå fremefter Smile ... Pt venter jeg lige på at dk-hostmaster smider mig en mail ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Takker, det vil jeg lige prøve at læse lidt om, aldrig brugt Wordpress uden theme, havde selv tænkt på noget ala denne stil:

http://wordpress.org/themes/twentytwelve

Men jeg må blive klogere hen af vejen, når man intet aner om det, kan det vel kun gå fremefter Smile ... Pt venter jeg lige på at dk-hostmaster smider mig en mail ...

Alt design i wordpress er vel egentlig theme. Nogen er så juseret bagefter. Twentytwelve som du linker til, var Wordpress' standard sidste år. Nu hedder den så Twentythirteen og er omkring det samme som twelve, den har bare lidt andre funktioner o.lign. Kan ikke helt huske forskellen, men enten eller af de to virker udmærket. Det er også den mange andre anvender til deres affiliateside.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har man da også fået tilmeldt sit site i dag. Det er første gang jeg begiver mig ud i affiliate, men jeg glæder mig til at begynde eventyret :D

Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker: Hvad med privat politik, fortrolighed, cookiekrav, osv. som er lovpligtigt at have på ens hjemmeside? Stiller i som arrangør dette til rådighed? Man kan vel ikke deltage i konkurrencen uden dette da det vil være ulovligt? Ikke for at være træls at jeg skriver dette men for at få en klarhed over det :-)

Hilsen Madsen som vil være max klar til at vinde i år ;-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

René Dyhr:

Så har man da også fået tilmeldt sit site i dag. Det er første gang jeg begiver mig ud i affiliate, men jeg glæder mig til at begynde eventyret :D

Bliver rart hvis det ikke kun er mig der er HELT uden erfaring på dette område Smile ...

Nu har jeg lige fået aktiveret mit domæne hos dk-hostmaster, så må jeg se på hvad dette her kan lærer mig - Nok ikke det største område, men det skal også bare være en lære proces, inden jeg vinder næste år Skype-BigSmile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookies kan du klare ved at skrive en besked til mig på halfdan@halfdantimm.dk - så fixer jeg dig en cookiegrafik som du kan se her og så er informationskravet overholdt.

Fortrolighed, privatlivspolitik og så videre.. Tjaeh. Jeg er faktisk ikke sikker på, om du skal opfylde det på dit website. Du skal, hvis du vil være med i Googles Adsense program, men jeg tror ikke det er et lovkrav. Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.

Men altså - det der er der aldrig nogen, der vil gøre et problem ud af. Så bare opret dit site. :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg har bare ikke tid til det her...

Men jeg tager det som en udfordring, og benytter det som en mulighed for at lære en masse om SEO, uden at komme til at lave noget skadeligt på mit firmadomæne. Intet motiverer som konkurrence.

Domænet er købt - the game is on!

Mvh Carsten

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg har bare ikke tid til det her...

Men jeg tager det som en udfordring, og benytter det som en mulighed for at lære en masse om SEO, uden at komme til at lave noget skadeligt på mit firmadomæne. Intet motiverer som konkurrence.

Domænet er købt - the game is on!

Mvh Carsten

Har det på præcis samme måde med tiden og SEO, har ikke tid meeen challenge accepted.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Side 3 ud af 76 (758 indlæg)