Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense
Tilmeldt 19. May 08
Henrik Kristensen
Skrevet
19-07-2013 kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person
Svar
Så fik man sin sms fra Unoeuro at ens domæne er klar til brug
Vil ud og lave nogle tortilla pandekager nu så der er til natten, og så må tiden vise hvor langt at ingen viden + ingen erfaring kan bringe en
Held og lykke til alle
Svar
Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Jeg melder mig også på banen! - har aldrig tjent mere end max 100kr/md på et site, men en gang skal jo være den første.. :)
For at være helt sikkert inden jeg køber domænet... det må gerne være .nu?
Vh Karsten
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Karsten Krogsgaard Sommer: For at være helt sikkert inden jeg køber domænet... det må gerne være .nu?
Helt sikkert. Om du laver affiliate på dansk, engelsk eller swahili gør ikke os det store :-)
Jeg brugte selv et .nu-domæne sidste år.
Jeg har generelt haft svært ved at få .nu-domæner til at ranke lige så godt som -dk-domæner - men derved ikke sagt, det ikke kan lade sig gøre!
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Karsten Krogsgaard Sommer: For at være helt sikkert inden jeg køber domænet... det må gerne være .nu?
Helt sikkert. Om du laver affiliate på dansk, engelsk eller swahili gør ikke os det store :-)
Jeg brugte selv et .nu-domæne sidste år.
Jeg har generelt haft svært ved at få .nu-domæner til at ranke lige så godt som -dk-domæner - men derved ikke sagt, det ikke kan lade sig gøre!
Hvis NEM ID kan gøre det, så' det jo ingen sag
Svar
Tilmeldt 13. Jul 12
dkchokk
Skrevet
19-07-2013 kl. 20:51
Svar
God timing! Jeg melder mig på banen! :-)
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Hvordan plejer det egentligt at foregå ? - Altså tænker på om folk fremviser deres fremskridt i denne tråd , hvis de har lavet en film til deres site osv ? ...
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Alle rapporter deres månedlige tal hver den 1. i måneden på AffiliateDM.dk. Herefter er det velset, hvis du skriver en update på din egen blog om, hvordan det er gået mindste en gang om måneden
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Sander
Fra
Grønlund Web
Skrevet
19-07-2013 kl. 21:27
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person
Svar
Så er domænet købt, og jeg venter bare på at få det aktiveret fra monopolet
Svar
Tilmeldt 19. May 08
Alle rapporter deres månedlige tal hver den 1. i måneden på AffiliateDM.dk. Herefter er det velset, hvis du skriver en update på din egen blog om, hvordan det er gået mindste en gang om måneden
Det må jeg lige prøve at få læst op omkring, endnu et punkt til listen ... Må lige først få kigget lidt mere på et theme, men kan godt ske man bare skal vælge det Wordpress standard har, og bruge sin energi på bedre ting.
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Kasper
Skrevet
19-07-2013 kl. 22:00
Svar
Jeg kan desværre ikke være med denne gang. Men når 2014'eren går igang, vil jeg være med! Held og lykke til alle deltagere. /Kasper
Svar