Hvad skulle jeg have sagt/skrevet i stedet for ærligt at indrømme, at jeg er grøn m.h.t. shipping og at jeg ikke aner hvem profragt europe er?
Jeg bryder mig ikke om at blive udstillet som et fjols, men tager ad notam, at humoristiske formuleringer opfattes som useriøsitet.
Du behøver ikke vide, hvem profragt er - Det var mere logikken omkring, at der står et firma bag, som har en bedre fragtrate, end du selv vil kunne forhandle dig til.
Så det var egentlig ikke en udstilling, men nærmere en antagelse om, at du havde undersøgt sagen nærmere selv : )
Forsikring og track/trace inklusiv. 4-5 hverdage til modtager.
Jeg brugte PostDanmark i en årrække (via posthuset, det var underligt nok meget dyrere med deres erhvervs"aftaler") til alverdens destinationer, af og til meget eksotiske. Vi mistede ikke en eneste pakke i en 4 årigs periode, med ca. 5 pakker om ugen.
vælg TNT / UPS / hvis de er små pakker :) Jeg bruger TNT via mit job som shippingmand og det virker rigtig gods. har du større forsendelse, så kontakt mig gerne på 29797990 , shipping Worldwide.
vælg TNT / UPS / hvis de er små pakker :) Jeg bruger TNT via mit job som shippingmand og det virker rigtig gods. har du større forsendelse, så kontakt mig gerne på 29797990 , shipping Worldwide.
Du må dæleme være desperat for at skaffe kunder, siden du har behov for i div. indlæg at fortælle hvor billigst du kan håndtere folks fragt.
er sikker du får UG plus og bolle for dine indlæg!
dæleme staves dælme til venlig info
Utroligt at du ikke forstår at Debatten ikke er et reklamesite - Hvorfor skal vi overspammes med dine ret så useriøse tilbud?
Har du virkeligt ikke noget mere seriøst at komme med end at kommentere mine en stavefejl? Personligt tror ikke ligefrem på at din opførsel giver dig flere kunder, nok tværtimod, måske du lige skulle tænke på det.
PS Ravn anbefaler jo bare dem jeg bruger og ikke mig selv....:) man må vel gerne hjælpe hinanden herinde eller er det dig der sætter dagsorden ? hvad laver du her, du spreder negativitet og dårlig karma, utroligt du ikke har fået din bruger lukket.
vi har brug for folk der vil fremad og det vil mange aminoer men tydeligvis ikke dig, hold da op.