Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for dit råd - skal vi bruge linkkataloger mv.?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der er jo fyldt med gode eksperter herinde, så nu håber jeg at I kan hjælpe mig.

Jeg arbejder med http://www.mysterymakers.dk/, og vi sidder pt. og overvejer om vi skal gøre brug af at komme i linkkataloger som f.eks. danskelinks.dk - men er det overhovedet noget man gør længere?

Og hvad med databaser og open directories - er det også noget vi bør gå efter? Og i så fald, kan I anbefale nogle gode steder?

Hilsen Maja

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person
Hej Maja

Det synes jeg ikke er værd at bruge for meget tid på. Google har udmeldt at de straffer på dårlige linkkataloger. Du kan godt tilmelde dig en som Eks. Hotfrog.dk ...

Køb hellere linkbuildingbogen.dk - også lær det her rigtige, og få en god start på dit website :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:47

Hej Internexus

Tak for dit svar og dine tip - man må hellere følge Googles anvisninger :)

Jeg må lige få set nærmere på linkbuilding.

God sommer til dig :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 12:59

Hej Maja

Links fra sites med lav linkpopularitet mv. har måske ikke så stor direkte effekt, men det er med til at få din overordnede linkprofil til at se mere naturlig ud - så længe der også er andre links af højere kvalitet.

Dvs. kataloger virker stadig, selvom at effekten ikke er så stor - og så er det endda nemt og gratis. Du kan blot holde dig fra kataloger der ser ud til at være fyldt med spam - og naturligvis lade være med at investere alt for lang tid i det :)

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 13:32

Enig med de kommentarer der har været indtil videre. En side på Linkedin fx som http://www.linkedin.com/company/165093?trk=tyah, tror jeg faktisk også vil hjælpe, det giver faktisk også lidt, og er hurtigt at sætte op.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:50

Internexus:
Hej Maja

Det synes jeg ikke er værd at bruge for meget tid på. Google har udmeldt at de straffer på dårlige linkkataloger. Du kan godt tilmelde dig en som Eks. Hotfrog.dk ...

Køb hellere linkbuildingbogen.dk - også lær det her rigtige, og få en god start på dit website :)

Jeg har netop køb og læst linkbuildingbogen. Her skriver Henrik på side 205: "Selv bruger jeg altid linkkataloger på stort set alle sites..."

Men han nævner også at man for ca kr. 1.000,- kan få tilmeldt sit site til alle de danske linkkataloger. Er her nogen som ved hvem der har sådan en service?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1757
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil godt tilbyde dig 2 måneder med fremhævet link gratis derefter kan du vurdere om det giver dig nok :)

2 år fremhævet koster normalt 200 kr + du får et mindre banner på forsiden (rotation)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 11:07

Det vil jeg også gerne prøve :-)

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1140
Skrevet kl. 11:09

Til trådstarter Du skal ikke bruge tid på dmoz, yahoo og botw. Også skal du også have nogle højkvalitets links. Og du skal samtidig også fokusere på social media, det kan du bla. læse mere om her. og her. og nu ved jeg godt at jeg sikkert får en sviner fra en vis Hr. Thomas Frost men prøv at tage et kig på min site operators guide. Du finder den ved at følge linket i min signatur.

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 11:36

Linkkataloger skader mere end de gavner den dag idag, hvis det er SEO vi kigger på. Mvh Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)