Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for dit råd - skal vi bruge linkkataloger mv.?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Alsen:

Linkkataloger skader mere end de gavner den dag idag, hvis det er SEO vi kigger på. Mvh Mathias

Ikke hvis du læser i Linkbuildingbogen.dk - der skriver Henrik Bondtofte at han stort set altid bruger det på alle sites.

Og efter G+ at dømme, så er den bog vel det hotteste lige nu :-)

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 11:44

Peter Lauge:

Mathias Alsen:

Linkkataloger skader mere end de gavner den dag idag, hvis det er SEO vi kigger på. Mvh Mathias

Ikke hvis du læser i Linkbuildingbogen.dk - der skriver Henrik Bondtofte at han stort set altid bruger det på alle sites.

Og efter G+ at dømme, så er den bog vel det hotteste lige nu :-)

Ja lige nu, for der gives ingen information der er brugbar om i morgen :) Det er jo der hemmeligheden ligger - ikke hvad vi ved i dag, men hvad vi forventer der skal til i morgen (læs fremover).

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Lauge:

Så tager Henrik bondtofte (Hvem fuck er det egentlig) fejl. Det er længe siden man har anbefalet folk at bruge linkkataloger ...

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:54

Mikkel Mikjær Christensen:

Peter Lauge:

Så tager Henrik bondtofte (Hvem fuck er det egentlig) fejl. Det er længe siden man har anbefalet folk at bruge linkkataloger ...

Ha ha - det er jo en interessant påstand (Hvem fuck du egenlig selv er :-) )

Alle SEO "guderne" på G+ anbefaler hans bog til alle.

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 11:54

Mikkel Mikjær Christensen:

Peter Lauge:

Han angiver det ikke som en metode der kan stå alene. 

Alle ved at ingen giver alle guldkorn væk, heller ikke i en bog... Det er sjældent at SEO guruerne )ikke negativt ment) fortæller alt, for så udleverer de jo deres egen forretningsmodel.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:08

Peter Lauge:

Ha ha - det er jo en interessant påstand (Hvem fuck du egenlig selv er :-) )

Alle SEO "guderne" på G+ anbefaler hans bog til alle.

Jammen det er da fint ... meld du bare din blog til alle de linkkataloger du kan finde, det skal jeg ikke blande mig i :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 12:16

Hej Maja

Du kan jo bruge nogle artikeldatabaser. De har ikke fordums styrke, men mange bække små.

Der findes mange forskellige derude, men vi har selv to artikeldatabaser, som kan anvendes:

vier.dk

countdown100.dk

Håber det hjælper lidt :-)

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:15

Sikke da en debat. Linkkataloger KAN være en del af din linkprofil og gøre at den ser mere naturlig ud i Googles øjne.

Hvis du bruger linkkataloger er der to ting du skal tjekke:

1.) Er kataloget indekseret på Google? Søg "site:katalognavn.dk" - Hvis ikke, er det spild af tid.

2.) Har kataloget en pagerank? Hvis ikke, er det sandsynligvis også spild af tid. 

Hvis kataloget er indekseret af Google OG har en pagerank på f.eks 3, kan du roligt tilmelde din side. Linkbuilding handler om diversity, har du for mange af en bestemt type links, så ser din linkprofil unaturlig ud. Derfor KAN linkkataloger være en mulighed for at få en bedre diversity. Yes

Her er to gode lister med kataloger:

Liste #1

Liste #2

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Odense
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:51

Hej, Henrik Bondtofte det er mig. Og jeg gætter på at du er Mikkel.

At lave linkkatalogtilmeldinger som eneste linkbuildingaktivitet, er naturligvis hul i hovedet. Men selvfølgelig kan du bruge linkkataloger og ja, mange af dem virker stadig ganske upåklageligt. At det er en af de svageste manøvrer man kan udføre, rent linkmæssigt er der ingen overraskelser i. Men de er effektive i forhold til diversitet af unikke IP-klasser.

At dømme ud fra din kommentar, må du dog vide noget jeg ikke ved. Det ville være dejligt om du kunne uddybe lidt, så jeg kan blive klogere?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26

Kære allesammen

Tak for jeres mange gode råd - man kan høre at der bestemt er mange gode tanker blandt aminoerne :)

Jeg vender det med kollegaerne, og så må vi prøve lidt af.

Hilsen Maja

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)