Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Software programmør der keder sig???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  VeloMount Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Programmør

Jeg tror jeg har et godt koncept til en ny IT løsning. Efter at have lavet noget research, har jeg fundet en mulighed for måske at servicere de IT brugere, som ofte læser nyheder fra forskellige sider på internettet. Men da jeg ikke selv er programmør eller på den måde teknisk kyndig, har jeg brug for hjælp. Først og fremmest til at be- eller afkræfte om min ide er mulig. Og hvis muligt, så dernæst en samarbejdsaftale.

Så sidder du og tænker, "jeg keder mig, bare der var et eller andet sjovt projekt, jeg kunne lave sammen med andre, og få en masse sparring og sjove timer til at gå med". Så er dette her måske noget for dig, jeg ved som sagt ikke meget om mulighederne, men jeg ved der et behov og et marked. Send mig en mail jacobkingo@hotmail.com fortæl kort om din baggrund og din nuværende status, så skriver jeg straks tilbage og uddyber min ide mere detaljeret :)

Jacob

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd vil være at fortælle omkring lønning. Ofte er nye IT projekter baseret på at en programmør bruger umenneskelig mængde tid på at få lavet et produkt, der først derefter vil vise sig om det holder i virkeligheden.

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  VeloMount Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne fortællle mere om løsningen, vil bare gerne fortælle det i et andet forum (mail), frem for åbent her på Amino. så kan dem som er interesseret sende mig en mail. Jeg kan nok ikke holde min ide hemmelig på nogen måde, men jeg kan sørge for kun at fortælle uddybende om den til dem der viser interesse Smile

håber det gav mening...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har du fået nogen henvendelser? Imponerende hvis du har, for programmører i Danmark har virkelig travlt og tjener gode penge, så det ville overraske mig at nogen vil henvende sig.

De skal først fortælle dig om dem selv og hvad de kan, før du vil fortælle dem om de vil blive aflønnet eller ej. Vil mene, at de har bedre ting at tage sig til - men jeg kan jo tage fejl.

Synes blot du kunne skrive her, om det er aflønnet eller man får en andel - det kan vel ikke skade noget.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  VeloMount Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Jeg ved godt at der godt gang i programmeringen, og at der nok ikke er mange der har tid eller lyst til at hoppe ud i et projekt som "bare" bygger på en ide og som (du fint har gjort opmærksom på) ikke har nogen direkte aflønning, udover en mulighed for at lave noget der måske kan have potentiale.

Anyway, så fik jeg bare ideen og tænkte at jeg lige så godt kunne lufte den, for at se om der skulle være nogen interesseret. Går ud fra at dem som netop ikke keder sig som programmør slet ikke åbner dette indlæg!! Dette var et forsøg på at få gang i et projekt med en eller flere, man skal jo starte et sted.

Jeg ser heller ikke Amino som en jobportal, men som et sted at lufte alle sine ideer og tanker, og sidst men ikke mindst at sparre med folk......men sådan er vi jo nok så forskellige :)

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Først og fremmest ønsker jeg dig god vind!!

Hold kortene ikke for tæt, og prøv at komme med oplysninger der giver interesserede mulighed for et førstehåndsindtryk om selve ''rammen'' af dit produkt.

Hjulet kan ikke opfindes på ny......men når du søger her en programmør, skal han/hun jo i det mindste kunne afgøre om det er noget de kunne tænke sig, eller ej.

Og for dit vedkommende den bedste mulighed at se på om det du tror også kan blive det du senere hen ad vejen ved noget om det kan lykkes.

Her finder du utallige muligheder for at finde -seriøs- den hjælp og sparring du efterlyser, men det forudsætter at du åbner lidt mere op her og nu - du kan ikke miste noget - tvært imod.

Mvh. Petra

Fra KBH
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 25
Fra  VeloMount Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Med råd og opfordring fra Petra, prøver jeg hermed at forklare lidt mere om min ide :)

Her er min ide, kan man lave en hjemmeside hvor folk logger ind på deres private profil, og får et struktureret og overskueligt blik af de helt specifikke information/nyheder der er relevant for netop den indiviuelle person. Altså at brugeren når profilen oprettes, indtaster hvilke hjemmesider/nyhedssider han/hun ønsker at følge, dernæst med hvilke nøgleord nyhederne SKAL indeholde, (eller ikke indeholde), hvilken mappe brugeren ønsker nyhederne smidt ind under (eks. sport, job, fritid ect.) , og til sidst hvor ofte der skal opdateres nyheder til brugerens profil. Altså en software der med interval kan gå ind og aflæse hjemmesider/nyhedssider for info indeholdende specielle nøgleord og sortere dem til brugerens behov.
Kan dette lade sig gøre, mener jeg man kan lave et interface og en arkitektur der vil være meget eftertragtet blandt mange brugere.
 
Ved godt at der findes noget lign. (bl.a. Google news) men har ikke set en løsning endnu, hvor jeg tænkte "Det er fanme brugervenligt" !!
 
Det er endnu bare en tanke og jeg er ikke ekspert, fik bare en ide :)
 
VH
Jacob
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du helt sikkert. Selvom jeg ikke er programmør, så kan du sagtens det - jeg ved bare ikke om man må læse nyhederne i en software fremfor på den side hvor artiklen kommer fra.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jacob

Se, nu skal der nok komme respons :)) og gør dig selv den tjeneste og gå -ikke- i forsvarsholdning på forhånd, når der dukker eventuel noget op du bliver generet af. Tag det med DU mener kan bruges til noget til din ide, og vælg herigennem mulige samarbejdspartner.

Ønsker dig held og lykke :)

Mvh. Petra

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er basalt set en RSS læser som webapplikation ligesom feedshow og Google Reader?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)