- 1-Click installation af Wordpress = Gratis + nemt
- Købte theme hos Themeforest.net = 250 kr for det jeg valgte (Ikke nødvendigt)
Og så er man ellers ret godt igang ... Jeg har skulle tilpasse noget i mit theme, men for mig uden erfaring overhoved har Wordpress været en god løsning at se på."
Hvis du går ind på google og skriver "white label cmshjemmesider" så finder du måske nogle løsninger for dig =) der er rigtig mange som gerne ville reselle deres produkter.
Ja man kan sagtens lave en hjemmeside uden at vide noget om det, det er der mange der har gjort - og det ser jeg i det daglige når jeg får overdraget opgaver hvor det har været lettere uerfarene programmører der har lavet skidtet.
Men selvfølgelig kan man lave en side uden at vide en hujende fis om det, for havde man ikke kunnet det - så havde vi mennesker ikke nogensinde evolved, selvudviklet os selv.
Så kort svar er ja, mens det lange svar er - næsten - lige så kort: Ja det kan du godt, men indtil du har massiv erfaring vil det nok udstråle en lille smule at det er en amatør der har lavet det :) no offence ment :)
Bruger du f.eks. Oscommerce, Wordpress eller andet med dit eget eller et super prof design - så er du godt kørende - selvom du er amatør :)