Det lyder til, at du er ved at komme til konklusionen, at du er nødt til at starte det op derhjemme i første omgang og det lyder rigtig fornuftig. Det samme har jeg gjort (i min 62 m2 lejlighed) og jeg købte disse reoler i Harald Nyborg som både er billige og stabile. Så kan du få stablet godt i højden på din sparsomme plads, så der er plads til en del varer.
Jeg har selv 3 af disse stående i soveværelset og kunne godt stille en 4. op, når det bliver nødvendigt at udvide.
De er så udsolgt lige pt. men kommer hjem om en måned. Ellers er der "lillebroren", som kan tage lidt mindre vægt og er lidt mindre i dybden.
Hvor mange produkter snakker vi enlig om? Du siger selv at det er plejemidler, som ikke fylder ret meget. Men hvor mange slags regner du med at skal have hjem, samt hvor mange af hver? Synes at 100 - 200 m2 lyder af meget, da jeg vil mene at det kan håndteres på forholdsvis få m2.
Du er velkommen til at sende mig en mail , så kan du få et overblik over hvad det koster på Lagerhotel !
Hej Lars
Tak for din besked.
Jeg er kommet frem til at jeg bliver nød til at starte op hjemme, selvom det bliver et helved. Men jeg skal nok huske på dig når jeg skal bruge mere plads.
Det er altid en god idé at starte småt op - hos enten dig selv, eller ved noget familie der bor tæt på. Det er mindre bekosteligt, hvis man ellers kan leve med de ekstra "møbler og nips".
Jeg var selv så heldig, at mine forældre rent faktisk også driver deres egen butik og webshop.
Da jeg startede med min webshop Bambusbiksen.dk, var det derfor meget nemt for mig at komme i gang, og få en billig lagerplads, pluk og pak - og forsendelserne kører ind over deres erhvervsaftaler, da det jo er dem som står for afsending også.
Der er jo selvfølgelig en øvre grænse for hvor mange produkter jeg rent fysisk kan have på lager hos dem, og jeg synes godt nok det går alt for stærkt mod det punkt ;)
Det lyder til, at du er ved at komme til konklusionen, at du er nødt til at starte det op derhjemme i første omgang og det lyder rigtig fornuftig. Det samme har jeg gjort (i min 62 m2 lejlighed) og jeg købte disse reoler i Harald Nyborg som både er billige og stabile. Så kan du få stablet godt i højden på din sparsomme plads, så der er plads til en del varer.
Jeg har selv 3 af disse stående i soveværelset og kunne godt stille en 4. op, når det bliver nødvendigt at udvide.
De er så udsolgt lige pt. men kommer hjem om en måned. Ellers er der "lillebroren", som kan tage lidt mindre vægt og er lidt mindre i dybden.