Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager til webshop, hvordan gjorde du med dit lager da du startede webshop?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Ja tror også det bliver meget besværligt, men du har nok ret.
Men hvis det er det der skal til for at få succes så må det vel være det..

Jaaa go ide.. loftrummet kan også bruges..

Tak for alt den sparring Henrik, jeg må lige gennemtænkte den i morgen..

Mvh Nicky

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 01:05

Hej Firmaconnect.net

Tak for dit link.

Jeg vil lige prøve at arbejde på om det ville kunne lade sig gøre at det i starten bliver lagt i min bolig.

Men tak for linket.

Mvh Nicky

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 01:06

Mange bruger den vej hvis boligen bliver for trængt indtil de finder deres egnt :)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 01:15

Nicky:

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Ja tror også det bliver meget besværligt, men du har nok ret.
Men hvis det er det der skal til for at få succes så må det vel være det..

Jaaa go ide.. loftrummet kan også bruges..

Tak for alt den sparring Henrik, jeg må lige gennemtænkte den i morgen..

Mvh Nicky

Det var skam så lidt, fortæl gerne hvad du kommer frem til, der er sikkert mange der også står med problemet ...

Held og lykke Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 9632 Møldrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:43

Hej Nicky

Du er velkommen til at sende mig en mail , så kan du få et overblik over hvad det koster på Lagerhotel  !

Wink

mvh

Lars Monberg

lars@lm-lagerhotel.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 09:35

Hej Nicky,

Det lyder til, at du er ved at komme til konklusionen, at du er nødt til at starte det op derhjemme i første omgang og det lyder rigtig fornuftig. Det samme har jeg gjort (i min 62 m2 lejlighed) og jeg købte disse reoler i Harald Nyborg som både er billige og stabile. Så kan du få stablet godt i højden på din sparsomme plads, så der er plads til en del varer.

Jeg har selv 3 af disse stående i soveværelset og kunne godt stille en 4. op, når det bliver nødvendigt at udvide.

De er så udsolgt lige pt. men kommer hjem om en måned. Ellers er der "lillebroren", som kan tage lidt mindre vægt og er lidt mindre i dybden.

Mvh
Martin

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 11:25

Hej Nicky,

Hvor mange produkter snakker vi enlig om? Du siger selv at det er plejemidler, som ikke fylder ret meget.
Men hvor mange slags regner du med at skal have hjem, samt hvor mange af hver?
Synes at 100 - 200 m2 lyder af meget, da jeg vil mene at det kan håndteres på forholdsvis få m2.

Mvh.
Danny 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 14:30

Lars Monberg:
Du er velkommen til at sende mig en mail , så kan du få et overblik over hvad det koster på Lagerhotel  !

Hej Lars

Tak for din besked.

Jeg er kommet frem til at jeg bliver nød til at starte op hjemme, selvom det bliver et helved.
Men jeg skal nok huske på dig når jeg skal bruge mere plads.

Mvh Nicky

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:33

Hej Nicky,

Det er altid en god idé at starte småt op - hos enten dig selv, eller ved noget familie der bor tæt på. Det er mindre bekosteligt, hvis man ellers kan leve med de ekstra "møbler og nips".

Jeg var selv så heldig, at mine forældre rent faktisk også driver deres egen butik og webshop.

Da jeg startede med min webshop Bambusbiksen.dk, var det derfor meget nemt for mig at komme i gang, og få en billig lagerplads, pluk og pak - og forsendelserne kører ind over deres erhvervsaftaler, da det jo er dem som står for afsending også.

Der er jo selvfølgelig en øvre grænse for hvor mange produkter jeg rent fysisk kan have på lager hos dem, og jeg synes godt nok det går alt for stærkt mod det punkt ;)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 14:34

MSkovmose:

Hej Nicky,

Det lyder til, at du er ved at komme til konklusionen, at du er nødt til at starte det op derhjemme i første omgang og det lyder rigtig fornuftig. Det samme har jeg gjort (i min 62 m2 lejlighed) og jeg købte disse reoler i Harald Nyborg som både er billige og stabile. Så kan du få stablet godt i højden på din sparsomme plads, så der er plads til en del varer.

Jeg har selv 3 af disse stående i soveværelset og kunne godt stille en 4. op, når det bliver nødvendigt at udvide.

De er så udsolgt lige pt. men kommer hjem om en måned. Ellers er der "lillebroren", som kan tage lidt mindre vægt og er lidt mindre i dybden.

Mvh
Martin

Hej Martin

Tak for din besked og links.

Troede faktisk du brugte mere plads til din webshop end 3 reoler.

Men nu vil jeg starte op her hjemme for at lave proof of concept inden jeg går ud og får noget mere plads.

Mvh Nicky

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)