Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager til webshop, hvordan gjorde du med dit lager da du startede webshop?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvordan du bor, men et lille lagerrum i dit hjem, hvis du bor i hus kan du måske få lavet et skur eller et eller andet ;)

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 00:12

Produkterne er plejeprodukter som selvfølgelig ikke fylder så meget, men hele konceptet kører på at udvalget skal være stort også bliver der desværre ikke nok plads i min lille 55 kvm lejlighed.
Og desværre så køre konceptet også på at ved start op er udvalget stort så man ikke starter med med et lille udvalg og derefter udvider udvalget af produkter.

Jeg ved ikke hvilke plejeprodukter det er, men jeg ville være varsom med at investere i et stort lagerlokale/produkter. Min egen personlige erfaring fra butik er at folk ikke køber de plejeprodukter som de bør. der skal som regel god argumentation med for at få det solgt. Jeg tvivler på at ret mange vil købe f.eks. fælgrens. Det er ofte produkter der sælges i forbindelse med at varen sælges. Pas på ! Bare min mening.

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 263
Fra  Tæppebutikken.dk Skrevet kl. 00:14

Nicky:
Produkterne er plejeprodukter som selvfølgelig ikke fylder så meget, men hele konceptet kører på at udvalget skal være stort også bliver der desværre ikke nok plads i min lille 55 kvm lejlighed.
Og desværre så køre konceptet også på at ved start op er udvalget stort så man ikke starter med med et lille udvalg og derefter udvider udvalget af produkter

Ups glemte da lige at markere i forrige indlæg !!!!!!!!!!!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:19

Nicky:

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Nåårh på den måde, jamen jeg bor på Frederiksberg,
Det ville da være fedt hvis du kunne det :)

Det kan måske også godt være det er lidt i overkanten med 50 af hver vare til at starte med, har ikke helt styr på hvor hurtigt de kan levere, men det vil jeg lige få undersøgt..

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Nicky

For din egen skyld så prøv at lave alle de undersøges du kan omkring hvad et realistisk salg ville være på, samt hvilke præcise produktgrupper der højest sandsynligt vil sælge mest.

Det vil være super ærgeligt at ende med at brænde inde med et meget stort lager.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 00:29

Hej Peter

Tak for dit svar.

Tak til dig og de andre som vejleder mig i at have 50 af hver produkt nok er i overkanten, kan godt se nu at det nok lige skal gennemtænkes igen om et mindre antal ville kunne klare opgaven i starten.
Jeg har nu allerede prøvet at forhøre mig om hvordan leverings tiden og venter svar så er det nok nemmere at beregne hvor mange man skal have på lager af hvert produkt.

Du siger at det ikke fylder så meget, har du nogen anbefalinger om hvad der er smartest for at det fylder mindst muligt og er nemmest i en pakke ordre dag, er det at sætte alle produkterne på hylder eller lade dem ligge i deres pap kasser til de er solgt?

Rigtig go ide med at bruge de første 3 måneders penge på at få sig selv ud til kunderne.

Mvh Nicky

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 00:31

Hej Victor

Tak for dit svar.

Bor desværre i en 2 værelse lejlighed.

Man tak for dit tip.

Mvh Nicky

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 00:35

Hej ulven

Tak for dit svar.

Jaa det har du ret i.
Jeg vil i sammenarbejde med leverandørens sælger lave en bestilling er realistisk for hvad produkter som der er run på.
Så det bliver ikke lige mange antal af hver produkt.
Men jeg har taget det til mig så 50 af hver er nok i overkanten til start.

Men mange tak for dit tip :)

Mvh Nicky

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 00:40

Hej Henrik

Tak for dit svar.

Du har helt ret. det med de 50 af hvert produkt var også bare for at sætte nogen tal på.

Jeg vil i sammenarbejde med leverandørens sælger lave en bestilling er realistisk for hvad produkter som der er run på så jeg ikke ender med at stå med alle mulig produkter som jeg ikke kan komme af med,
Men jeg ved også at sælgerne er rigtige flinke til at tage vare retur som man ikke kan komme af med også bytte dem til andre vare..

Men jeg tror at jeg vil lege lidt med tanken om det er muligt at få pakke det meste ned i lejligheden så der måske kan være plads til at være her i starten også måske ikke have ligge så mange antal af hver produkt liggende.

Mvh Nicky

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:47

Nicky:
Men jeg tror at jeg vil lege lidt med tanken om det er muligt at få pakke det meste ned i lejligheden så der måske kan være plads til at være her i starten også måske ikke have ligge så mange antal af hver produkt liggende.

Hvis du kan ordne det på den måde tror jeg klart du bliver gladest for i længden, selvom det helt sikkert nok også skal skabe lidt besvær ...

Det man frigiver alligevel en slat penge du kan bruge på fx markedsføring hvilket helt sikkert nok vil gavne mere i starten ... Om du så skal ud i Ikea eller kigge på brugtmarked efter en række reoler eller lign der passer til dine varer er så en ret lille investering.

Måske bygningen har et kælderrum / loftrum der også kan hjælpe lidt ?

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)