Designet er dog kedeligt og meget tomt for farver.
Et godt tip: Gå på istock-photos.com og invister i et rigtigt lækkert billede i god kvalitet som fremhæver de varer du sælger. Eller få evt. en fotograf til at tage et lækkert billede af lige præcis dine produkter. Og så læg billedet på forsiden :-)
Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.
Du skal rode videre med din nye shop, men du er godt på vej. Som det ogå er nævnt mangler jeg helt "wauw" effekten - få en dygtig (Amino) grafiker til at tegne et flot og indbydende logo til dig (jeg tænker sort farvepatron, hvor jeg kan se f.eks.farverne - måske kombineret med dit (meget brugte og før sete) slogan på siden af den sorte patron) Hvorfor har du log in?
Hvilke fordele har jeg som kunde hos dig, fremfor alle dine mange konkurrenter?
Priserne fejler vist intet, har lige checket for en af vore printere.
Hvis du gør dette rigtigt, kan jeg godt se en særdeles god forretning for dig - og jeg ville da godt senere melde mig under fanerne som ny kunde. Men husk det skal virke 110% fra start til slut, uden hovsa løsninger og fejl.
Vi køber ind flere forskellige steder i dag og har prøvet en del (langt de fleste har været under al kritik og uden service overhoved)
Mange tak for indlæget. Du har fat i mange gode punkter. Vi arbejder allerede nu på at få piftet grafikken lidt op. Mht log in så kan man sagtens handle uden log in (hvilket der nok også skal gøres mere opmærksom på).
Jeg har lige et spørgsmål:
Hvorfor hedder din side studieblaek.dk? - umiddelbart tænkte jeg på, at det er fordi du vil henvende dig til studerende, men jeg kan ikke finde andet der antyder dette. Hvis din målgruppe er studerende rammer dit design helt ved siden af.
Et lille råd: En hjemmeside skal altid indeholde mindst 3 forskellige farver for at se harmonisk ud. Læs evt. på kimswebsite.dk/4principper.pdf. Denne side tror jeg du vil finde hjælpsom med hensyn til design. Når man selv vil lave webdesign er man nødt til at sætte sig ind i tingene. Der er jo en grund nogle tager penge for det. Umiddelbart ville jeg ikke handle hos dig, da din side ikke udstråler troværdighed og professionalisme. Jeg syntes du skal arbejde mere på det. Jeg er måske lidt hård, men det er kun skrevet i den bedste mening, så du ikke satser på en webshop hvor der ikke kommer mange handlende.
Mange tak for dine kommentarer. Det er dejligt med noget konstruktiv kritik som jeg helt sikkert vil have med i overvejelserne til de næste opdateringer af siden.