Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har før overvejet at åbne en webshop i forbindelse med mit firma, men droppede ideen, da jeg ikke kunne overskue det. Nu vil jeg prøve igen, men jeg synes bestemt det er svært at finde ud af hvilken webshop host jeg skal vælge. Jeg har bestemt at det skal være en hosted løsning, men hvilken? Følgende funktioner skal være mulige (undskyld hvis jeg ikke kender de korrekte fagudtryk):

Mulighed for oprettelse mange tilvalgs muligheder ved hver produkt

Automatisk afsendelse af mail til kunde ved modtaget ordre

Mulighed for "gavekort" eller lignede funktion, hvor kunderne selv kan taste et beløb ind

Gerne indbygget Paypal uden ekstra betaling

Det er sikkert simple ting, men jeg synes det kan være svært at finde ud af, hvem der kan tilbyde dette. Har du et forslag?

MarieCool

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Fra  ChestDay I/S Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Dandomain.dk

De lever nok ikke op til alle dine krav, men prøv at tage et kig på dem.
Har dog ikke erfaring med dem, men de har rigtig god omtale :).

Held og lykke med det. 

Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 66
Fra  Rasmus-Koelln.dk Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie,

Jeg vil forslå at du kigger på http://www.shopify.com

Shopify er en hosted løsning, - med gode anmeldelser - som kan alle de ting du efterspørger.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Marie,

Jeg er tilhænger af WordPress, WooCommerce.
Hos os kan du komme igang for 50 kr.

Hvis det lyder interessant, kan du besøge vores hjemmeside (serverfruit.com) eller kontakte os over e-mail (sales@serverfruit.com).

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlie Johansen:

Jeg vil forslå at du kigger på http://www.shopify.com

Shopify er en hosted løsning, - med gode anmeldelser - som kan alle de ting du efterspørger.

+1

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie

Jeg vil anbefale, at du tager et kig på Magento-systemet. Det er OpenSource og derfor gratis! 

Hvis du har brug for råd eller lignende, svarer jeg gerne på spørgsmål!

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok ikke meget klogere af denne tråd, indtil videre er vi ude i 5-6 forskellige systemer :)

Jeg kommer GERNE med en ekstra! Prestashop - nemt, gratis, let at lære og så har det de funktioner du søger!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle jeres svar!

Vil lige starte med at sige, at jeg ikke ønsker en open source løsning, da jeg ikke er sikker på, at jeg er god nok til selv at opsætte denne og det derfor vil komme til at koste for meget at starte og vedligeholde denne webshop. Det må vente til jeg evt får behov for at udvide.

Ang Shopify, så forstår jeg ikke hvorfor de både vil have mdr.betaling OG 1-2 % gebyr. Tror det bliver dyrt i længden.

Dandomain.dk er et af de systemer jeg har kigget på og overvejer. Gerne flere forslag i den retning ;-)

Her er, hvad jeg selv har overvejet: Dandomain, TDC og EShop+. Kan bare ikke helt se om de kan det jeg vil og om der skulle være nogle der er bedre.

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettes:
jeg ikke ønsker en open source løsning, da jeg ikke er sikker på, at jeg er god nok til selv at opsætte denne og det derfor vil komme til at koste for meget at starte og vedligeholde denne webshop.

Hvis du bruger ditwebhotel.dk så er der 1klik installationer på Magento og Prestashop samt wordpress mm. - så det er nemt at opsætte, det skal ikke være det der skræmmer dig i starten.. 

Og tager du Prestashop som jeg selv bruger og anbefaler så kan du benytte paypal til betaling i starten så kan du ikke finde det billigere 

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)