Kan godt nok ikke forstå at i ikke kan komme ind. Jeg har nu prøvet med Google chrome og jeg ryger lige ind.!? |
Også når du trykker på nogen af jeres menu punkter? ;o)
Også når du trykker på nogen af jeres menu punkter? ;o) |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Det kom også til at virke pludselig her, har også smidt kommentar på side 1 hvis du ikke har set det |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Hvorfor står der intet om materialet på hjemmesiden? Hvem er designeren? Hvem håndlaver figuren? På med vanten, og få lagt noget tekst og billeder ind af personerne bag. |
Mærkeligt. Har lige prøvet på 2 computere, virker ikke i Google Chrome på nogen af dem, men kan sagtens se siderne i Safari. |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
Her kan siden, og undersider, sagtens ses i både IE10 og i Chrome. |
Tillykke - håber I får masser af succes... Jeg synes det er fedt det i laver og sjovt nok på grænsen mellem kunst og sjov.. :-) Alt det bedste, Morten |
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Der er fint hul igennem med explorer og google chrome, men med firefox får jeg en fejl med siden kan ikke vises. Og der skal vel også udfyldes noget under Title:, Meta keywords:, Meta description: på de forskellige sider? |
Teksten under jeres logo og menu punkter er meget småt, altså svært at læse. Ellers ser side meget godt ud. |