Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor går grænsen for efterligning til at være kopi?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

- rigtigt rart lige at få det bekræftet. Men det er nok også den eneste med så stor en ændring, at jeg føler mig helt tryg.

Dejligt at i viser lidt interesse for emnet. Det er jo faktisk rigtigt spændende når man først læser de forskellige historier og holdninger.

Rigtig god aften.

Mvh

Samira

Fra Herning
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:04

Hej Samira

Mit bedste råd: er du i tvivl - så lad være.
Mit næst bedste råd: du skal kontakt Dansk Mode og Textil i Herning og hører dem ad hvornår de har et kursus der hedder "To Copy - or not to copy", der gennemgår deres advokat Mikkel de sidste nye domme indenfor mode kopier. Du vil få et bedre overblik over hvornår der er tale om inspiration og hvornår det er kopi. Jeg blev meget overrasket over hvor sagen var tabt/ vundet - it's a jungle out there.
Mit sidste råd må være: tegn selv, udfra den inspiration du finder - lad være med at købe noget de andre har "kopieret".
At finde producenter i Europa skulle være nemt nok, prøv at finde de danske ambassader konsulater i fx. Portugal, Spanien el. Italien og skriv hvad du søger til dem.
Til sidst vil jeg ønske dig held og lykke med dit projekt.
De bedste hilsner Maja

Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:15

Tusind tak Maja for dit informative svar. Det værdsætter jeg meget!

Jeg vil helt klart tage alle råd til mig :)

Anede ikke der fandtes sådanne kurser. Det ville jo være ideelt for mig ! Jeg er på sagen ..

Jeg troede man ville kunne finde de forskellige producenter/leverandørernettet, men det var bestemt ikke så let som jeg havde troet.

Mange tak for støtten og de gode råd.

Alt det bedste til dig også.

Mvh

Samira

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)