Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra idé til skabelse

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en idé som omhandler at være inspirator for andre mennesker. Er kendt for den fighter som jeg nu engang er, har været meget igennem, og er kun 20 år gammel. Vil ikke udspecificere præcis hvad det er endnu. 

Jeg træner og løber som en i bare fanden, og ved også utroligt meget om det. Nu er jeg bare kommet til det punkt hvor jeg godt kunne tænke mig at dele af de erfaringer jeg har, og vende de ting som jeg har været igennem til en form for inspirationskilde (At med fighter attitude kan du komme langt)

Punkt 1, ville være noget med at starte en hjemmeside op, og så skrive artikler om træning, kost, mindset og psykologi, alt sammen baseret på den filosofi jeg lever efter...

Problemet er så bare hvordan jeg får mig promoveret på en ordentlig måde, og ellers  får en god start.
Ved egentlig ikke hvor jeg skal starte henne.

Vh

Martin

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:01

Når du har fået lavet en rigtig lækker hjemmeside, kunne du fx tilbyde at skrive nogle artikler på diverse blogs osv for at så skabt lidt kenskab/reklame samt få nogle links ud.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 20:36

Du kunne også starte op på facebook?

Der må være en masse som interesserer sig for det, start op med gode fif, tips, "jeg har lige prøvet X og det var SÅ godt osv..
Måske du kan teste nogle proteinpulver af fra de utallige webshops som har det, og ja, skrive lidt artikler for dem måske.. :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 21:03

Hej Martin,

Det lyder som et spændende idé - og jeg tror da helt sikkert at den har potentiale.

Kender personlig til de mange undskyldninger til - ikke - at få trænet, og dermed at det også reduceret til en løbe/cykel-tur hver 14dag. Jeg har selv søgt et forum(gerne lukke, mod betaling) hvor man kunne motiveret til træning - altså lidt i stil med en personlig træner/coach, men måske gruppe/netværksbaseret.. personlig coach vil også være OK - men det er ofte tidskrævende og dyrt. Mange bruger Endomondo og lign. værktøjer og det motivere skam - men det kunne være fedt at have flere at træne med... og selvom det til en vis grad er virtuelt.

Jeg tror der er mange i segmentet mellem (no offence) kraftige der vil tabe sig (slankedoktor m.fl.) og så dem der er villige til at bruge mange penge på en personlig træner. Sådan nogle som gerne vil træne mere for at få mere energi m.m, men bare ikk' orker at komme ud af røret  :)

Venlig hilsen

Karsten

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 23:13

Lige nu tænker jeg lidt mere i det primitive. Tænker ikke så stort at jeg mister jordforbindelsen. Hvis så det primitive lykkes, kan man jo altid genoverveje mulighederne. 

Facebook like side, og skrive for andre, er da helt sikkert noget jeg vil tag i overvejelserne.

Hvilket domain skal man leje sig ind hos?
Hvilket tanker skal jeg gøre mig omkring 'primitiv opsætning' af hjemmeside?

Jeg har tænkt mig at kører lav budget på min idé til at starte med, fordi at jeg ikke har et brand endnu, og så derfor bygge min tillid og respekt ved bare at yde en gratis service, men hvilket tanker skal jeg gøre mig her?

SmileSmile

Vh

Martin

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt har jeg webhotel + domæne ved Unoeuro:

https://www.unoeuro.com/

Et webhotel koster ~10 kr hver måned og et .dk domæne mener jeg koster ~50 kr eller lign, så er du igang.

Det har 1-Click installation af Wordpress du nemt kan lave din side i, hvilket er gratis. Vil du gerne købe et færdigt theme at arbejde ud fra, kan du fx kigge her:

http://themeforest.net/

Der kommer man ret langt for ~250 kr, og så er du allerede godt igang på hjemmeside fronten.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 21:37

Tænker på at lave noget som den her mand.. Han er pisse dygtig!!

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 21:53
Hej Martin,
Før jeg ville kaste en masse penge på udvikling af hjemmesider osv, ville jeg måske finde to personer, der mangler motivation til at træne.

Testpersonerne kunne du så følge et par måneder og eksperimentere med din egen stil - den ene kunne du mødes med fysisk hver gang, og den anden kunne du fx Skype eller ringe sammen med og måske mødes fysisk et par gange. Efter fx 12 uger, har du, hvis du har klaret jobbet godt, en bunke erfaring OG to gode anbefalinger til din hjemmeside.

På denne måde kan du afprøve, om du virkeligt brænder for at motivere andre, og hvad der virker bedst.

Held og lykke med ideen.
Fra Sønderborg
Tilmeldt 12. Jul 11
Skrevet kl. 22:30

Tak for svaret Ditte! (y) thumbs up.

Har gjort lidt lignende, og der brød jeg mig faktisk om det.

Tror jeg prøver det igen, og hjælper dem med at lave nogle målsætninger :-)

Vh

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 22:32
Fedt du kan bruge svaret, lyder til du er super motiveret.

Mange hilsner og pøj pøj

Ditte
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)