Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fik I gang i jeres salg?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GuruGuy

Når du nu skriver masser af tekst osv. er det så sådan, at SEO virker lige godt når man én gang har lavet en god tekst med de ord man vil frem på, eller vil Google gerne have, at man ind i mellem ændrer på teksten?

Håber du forstår mit spørgsmål :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for det super gode indlæg Morten, det satte en masse tanker i gang. Mange tak!
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

BirgitteB:
Håber du forstår mit spørgsmål :-)

Hej Birgitte

Det gør jeg :-)

Ja, altså jeg er jo ingen SEO haj, men det aller bedste du kan gøre er, at skrive flere "artikler" omhandlende det du gerne vil frem på, altså ikke bare 2 eller 5, men måske 10 eller 50 eller 100.
Hvis man går for meget op i at skrive tekster kun til søgemaskinerne, så bliver for det første møg kedeligt at læse for rigtige mennesker og dernæst har jeg hørt, at søgemaskinerne ofte godt kan "lugte lunten" og altså så måske giver din tekst mindre værdi.

En mulighed kunne jo også være at gå ind og opdaterer den efterhånden som der sker udvikling, men ikke bare bytte lidt om på ordene.

For eksempel:

1: Jeg skriver om pærer, deri har jeg skrevet lidt om pærer generelt, hvad mine kunder skal være obs på mv.
2: Så skriver jeg et andet indlæg særligt om LED pærer da det fint kan bære sit eget indlæg.
3: Derefter skriver jeg indlæg når f.eks. Philips kommer med nyt LED pære sortiment. 
Men jeg vil da ikke stoppe her, for så kunne jeg skrive f.eks. om pærer til lysekroner (som kan være svært at vælge) hvori jeg også kommer ind på LED pærer. Men jeg kunne også sagtens finde på at skrive om én specifik LED pære, som kan noget særligt f.eks.
Inden længe skal jeg så også til at lave en test af forskellige LED pærer osv osv.

Jeg håber du her kan se, at jeg i stedet for én artikel lige pludseligt både kan hjælpe søgende kunder og skabe SEO værdi i ret mange grene ud.
I min verden behøves dine tekster ikke være monster lange, men overskuelige og let læselige selvfølgeligt med SEO for øje i opbygningen.

Så håber jeg til gengæld du forstod den smørre :-) 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)