Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fik I gang i jeres salg?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 161
Fra  Goldheart.dk Skrevet kl. 17:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas. 

Jeg har valgt at fokusere  på de sociale medier med hovedfokus på Facebook, hvor mit segment er.

Jeg har hurtigt fået min Facebookside op på +3500 likes og det stiger konstant. Jeg rammer ugentligt over 70K personer (over 70.000 mennesker ser mine opslag). = En god chance for nogle af dem vælger at købe noget
.
Jeg er lidt af en nørd i Facebook og ved hvordan man skal promovere sig. Inden måneden er omme, har jeg i hvert fald 5k likes.

Sååå, som din overskrift lyder: Jeg fik gang i mit salg ved at satse på Facebook, ramme målgruppen vha. af kendte og dygtige bloggere.

Men det handler meget om hvad for et produkt man har med at gøre.

Mvh Erik Jeppesen

Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:03

Netværk, netværk og netværk!

Dernæst opsøgende salg gennem salgsbreve og kold canvas telefonopkald. Den hårde vej, men det virker fint for mange brancher, så længe det er B2B salg.

Mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 19:32

Mange tak, der vil jeg helt klart læse nærmere.
Jeg glæder mig til at høre endnu flere historier om, hvordan I andre skabte salg i jeres virksomhed :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hos WebCoders og SEO-mand.dk har processen været følgende:

I starten SEO SEO SEO. Vi havde stort set intet netværk, og fik stort set alt salg på baggrund af søgninger på google.

Sideløbende skrev jeg bl.a. en masse om SEO herinde. Det første års tid gav det ingenting overhovedet.

Så kom G+ som jeg hoppede på lige med det samme, også derinde er jeg aktiv omkring erfaringer med online marketing.

Stille og rolig er SEO blevet mindre vigtigt, i dag kommer kunderne igen og igen (vi er bl.a. underleverandører til flere større bureauer), og vi bliver ofte kontaktet af folk som har fulgt mindre skriverier her, og på G+.

Det betyder at vi i dag slet ikke bruger tid på salg længere, udover deltagelse herinde og på G+, da kunderne kommer af sig selv. Det skal siges det har været en stor investering i tid at komme dertil. Det har kostet mere end 2000 indlæg herinde, og masser opslag og deltagelse på G+, så det er ikke nogen magisk formel, tværtimod. Jeg nyder dog tiden på både Amino og G+, så det er ren bonus, hvis ikke det gav kunder kom jeg herinde alligevel.

Omkring salg synes jeg du skal læse denne artikel: http://www.computerworld.dk/art/225411/saadan-bliver-du-verdens-bedste-saelger

Omkring 20.000 sælgere er blevet analyseret og de to salgseksperter fandt frem til at en sælgertype klarede sig markant bedre end de fire andre.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 08:40

Okay lyder rigtigt spændende. Er det ren SEO eller har du kørt Adwords også?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:52

Jonas Krogslund:

Okay lyder rigtigt spændende. Er det ren SEO eller har du kørt Adwords også?

For vores vedkommende var det ren SEO, da jeg dengang ikke viste nok om Adwords til at ville sætte det i gang. Der er ALT for mange der smider pengene væk på Adwords, og kører uden link mellem adwords og analytics og kører uden sporing på handlinger (kontakt, salg m.m.), så de derfor ikke kan se præcis hvad der konverterer og hvor der kan optimeres.

Ingen tvivl om at Adwords kunne gøre det ud for SEO i vores tilfælde, men det skal gøres ordentligt, og jeg var langt bedre til SEO end Adwords da vi startede, så valget faldt på SEO.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 08:59

Hej Flemming

Rigtig gode indlæg som jeg helt klart kan bruge.

Tak for det!

God sommer.

Tilmeldt 14. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  BE communication Skrevet kl. 09:01

Hej Carsten

Netværk ja, også helt klart min erfaring. Tak for info om B2B - den information kan jeg helt klart bruge.

God sommer!

mvh. Tina

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)